בהפועל חיפה לא אהבו את דבריו של בן בסט: "הוא פגע בניצחון"

לא שקט בצד האדום של הכרמל אחרי ה-0:1 היקר על אשדוד. המאמן טען שאין לו חלוץ טבעי והשחקן הוותיק התרגז ותקף: "זלזול בשחקנים שבזכותם אתה מצליח". קדוש זכה לשבחים. כץ: "ניצחון משמעותי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל חיפה לאחר ה-0:1 היקר בחוץ מול מועדון ספורט אשדוד, שהיה ניצחון החוץ הראשון של המאמן חיים סילבס וחניכיו העונה בליגת העל. במועדון האדום הביעו שביעות רצון מכך שהקבוצה נצמדה לחלק העליון של הטבלה עם 17 נקודות והתרחקה בצורה משמעותית מהקו האדום.

"זה ניצחון יותר משמעותי מאשר זה שהשגנו בדרבי", אמר בסיום יואב כץ לספורט1."ידענו שיהיה מאוד קשה, זה היה משחק של דם, ידע ודמעות ואני שמח על כך שהשחקנים הקריבו את עצמם לטובת הקבוצה", הוסיף הבעלים שחגג ניצחון ליגה שני ברציפות ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים.

מי שזכו למחמאות בהפועל חיפה הם סילבס, שהכין את הקבוצה בצורה טובה מבחינה טקטית ורן קדוש, שסיפק הצלה גדולה בתוספת הזמן ו'הביא נקודות'. "ברוב הדקות סגרנו את אשדוד טוב. אני בסך הכל עושה את העבודה שלי על הצד הכי טוב. לקחנו נקודות במשחק קצת פחות טוב שלנו", אמר השוער.

רן קדוש | לירון מולדובן

בצד הפחות החיובי, שלושה שחקנים נפצעו אתמול ונמצאים בספק למשחק בשבת מול הפועל חדרה. הבלם ניסו קפילוטו שוחרר מבית החולים לאחר זעזוע מוח והוא ינוח ביומיים הקרובים. הקשר לירדן סרדל הוחלף במהלך המחצית הראשונה לאחר שמתח שריר ואילו הבלם מיקי סירושטיין סובב את הברך וייבדק היום. השלושה מצטרפים לוויליאם אגאדה וקייס גאנם הפצועים שכלל לא היו בסגל אתמול.

על הניצחון העיב פוסט של החלוץ עדן בן בסט, שהתייחס לאמירה של סילבס ("אין לי חלוץ טבעי") וכתב: "להגיד שאין חלוץ טבעי זה זלזול בשחקנים שבזכותם אתה מצליח". במועדון לא אהבו את הדברים של השחקן, שצפוי להיות מוזמן לבירור. "עדן יכול היה להתאפק ולא לפגוע בניצחון של חבריו", הבהירו בקבוצה. "אם יש לו מה להגיד, שיעשה זאת בארבע עיניים מול המאמן. לא מתאים לו".

כזכור, מערכת היחסים בין סילבס לבן בסט לא נחשבת למשובחת במיוחד. כבר בסיום העונה שעברה המאמן הודיע לחלוץ הוותיק שהוא אינו נמצא בתכניות המקצועיות שלו ומבחינתו הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה, אך הבעלים יואב כץ נכנסה לתמונה ובן בסט נשאר. כעת, נראה שהשניים שוב לא משדרים על אותו גל.

עדן בן בסט תוקף את חיים סילבס | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי