תסכול בנתניה: "נתנו לחדרה מתנות, אפילו הם לא האמינו שהם ניצחו"

זעם אצל היהלומים לאחר ההפסד: "לא ברור איך אפשר להפסיד, המחצית הראשונה הייתה הכי טובה". ביקורת על ההגנה, גוברים הסיכויים שאקיניימי יעזוב. מלדה: "יצאנו נאיביים". אברהם ייעדר מול הפועל באר שבע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

תסכול גדול במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש (שלישי) 1:2 להפועל חדרה. היהלומים רצו להמשיך במומנטום ולבוא במצב רוח טוב לקראת המשחק הקשה מול מכבי חיפה ביום שבת, אך למרות שהובילו לקראת סיום המחצית הראשונה, ספגו שוויון מהיר ובנוסף נכנעו למתפרצת נוספת דווקא בדקות בשליטה צהובה.

החלק ההגנתי של נתניה שוב לא שמר על רשת נקייה, כאשר ללא מעט משחקני החלק האחורי אשמה בגולים. אקינסולה אקיניימי, קיבל שוב את ההזדמנות בהרכב ואכזב, כאשר לפי מצב העניינים, נראה שסיכוייו לעזוב בחלון ההעברות של ינואר גדולים מתמיד.

"לא ברור איך אפשר להפסיד משחק כזה" אמרו שחקנים בקבוצה. "המחצית הראשונה הייתה אולי הכי טובה שלנו השנה. הם עשו בונקר במחצית השנייה. אנחנו באנו לנצח והם באו להעיף כדורים ולבזבז זמן. הם לא האמינו אפילו שהם ניצחו אותנו. ב-1:1 הם העבירו זמן. נתנו להם מתנות. אם לא השיוויון המהיר, בחיים הם לא היו חוזרים". 

אקינסולה אקיניימי | ברני ארדוב

"הכנסתי את הגול ואז ספגנו את שער השוויון מהר, אז אני חושב שיצאנו קצת נאיביים" סיכם בסיום, כובש השער היחיד לזכות היהלומים, יונס מלדה, שסופר כבר שבעה שערי ליגה. יכולנו להניע את הכדור, הם היו נכנסים ללחץ. הם חזרו מהר מדי. ברור שזה מרגיש פספוס. אנחנו עובדים קשה ועושים הכול. הגולים שאנחנו חוטפים קלים מדי".

הבעיות בהגנה: "אנחנו קבוצה אחת. אני לא יכול להגיד שההתקפה טובה וההגנה לא. אם אנחנו לא עושים בהתקפה את העבודה הגנתית, אז מגיעים אלינו לשער".

יונס מלדה | ברני ארדוב

על המיקום המועדף במגרש: "הרגשתי הפעם יותר טוב בקו, אבל הכול תלוי באיך המשחק מתפתח. לפעמים חלוץ, לפעמים כנף. בין לבין".

אם לא די בהפסד המתסכל, נתניה קיבלה במהלך המשחק בשורה מאכזבת כאשר הקשר אביב אברהם ספג במהלך המשחק את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה בליגה וייעדר מהמשחק הביתי בתחילת הסיבוב השני נגד הפועל באר שבע.

יחמיץ את הפועל באר שבע. אביב אברהם | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי