ברדע צפוי לעזוב את אשדוד, שבוחנת אפשרות לצרף חלוץ זר

הבלם שלא נכלל בסגל משחק שלישי ברציפות, אמור לעבור כבר בחלון העברות הנוכחי למועדון אחר. בצוות המקצועי מעוניינים לחזק את החלק הקדמי בשחקן נוסף. אכזבה גדולה אחרי ההפסד להפועל חיפה: "עדיין לא מדויקים"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

סגנית המוליכה, מ.ס. אשדוד, קיוותה לשוב אמש (שלישי) למסלול הניצחונות מול הפועל חיפה אחרי התיקו 1:1 נגד הפועל חדרה, אך גם הפעם החבורה של רן בן שמעון לא הייתה מספיק חדה ורשמה הפסד ראשון אחרי ארבעה משחקים ומפתיע במיוחד לאדומים מהכרמל. גורם במועדון אמר: "הגענו למספר רב של מצבים להבקיע, שמספיקים לשלושה משחקים, העליונות במשחק הייתה מלאה של אשדוד, שעדיין לא מספיק מדויקת באזור רחבת היריב". 

אשדוד הייתה הקבוצה הדומיננטית על המגרש. מעבר לעליונות בהחזקת הכדור (53%) המארחת אף הגיעה ללא פחות מ-18 מצבי הבקעה, אך רק חמישה מהם הגיעו למסגרת. מעבר לכך במועדון ציינו את חסרונם של ננאד צבטקוביץ', מוסא בגאיוקו ושלומי אזולאי, אבל לא תלו בכך את סיבת ההפסד.

מי ששוב לא נכלל בסגל, משחק שלישי ברציפות, הוא הבלם ניר ברדע וגם הפעם בשל סיבות מקצועיות. אם לא תהיה התפתחות חיובית מול בן שמעון, ברדע יעזוב את עיר הנמל בחלון העברות הקרוב של חודש ינואר. מלבד זאת, במועדון בודקים אפשרות לצרף חלוץ זר נוסף בקרוב, כאשר נמצאים מספר מועמדים בבדיקה בימים אלו.

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים | לירון מולדובן

המאמן רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: "קבוצות מתכוננות נגד אשדוד במערך הגנתי נסוג ובונים רק על התקפות מתפרצות. ההפסד שלנו כואב ומעצבן, אנחנו נקום ונמשיך הלאה. אסור לשפוך את התינוק עם המים, כי בכדורגל דברים כאלו קורים. נאושש את השחקנים, וממשיך את הכדורגל הטוב שלנו". 

רועי גורדנה הוסיף: "קיבלנו שוב גול משום מקום, שוב לאחר כדור מקרן. אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל מביטים קדימה ליום שני נגד בית"ר ירושלים".   

רן בן שמעון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי