בק"ש בטוחים: "אפשר לצאת מהמשבר דווקא נגד מכבי ת"א"

בימים האחרונים ניסו במועדון מהצפון לעודד את השחקנים, אחד מהם אופטימי: "אסור לשכוח שהיינו חזק בצמרת". רפואה עשוי לשחק עם שלושה בלמים. טורה ובראון בספק, יובל לוין האריך את חוזהו: "שמח להמשיך בבית שלי"

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה הפסדים ברציפות וחמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, בהפועל קריית שמונה מבינים כי הפסד נוסף יסבך את הקבוצה בתחתית עלול אף להחזירה למצבה בעונה שעברה אז שרדה רק במחזור הסיום. מחר (חמישי) ינסו חניכיו של קובי רפואה לעצור את הסחף דווקא נגד האלופה מכבי תל אביב. במהלך הימים האחרונים ניסו במועדון לעודד את השחקנים. אחד מהם אמר: "אפשר לצאת מהמשבר דווקא נגד מכבי ת"א. אסור לשכוח שהיינו חזק בצמרת. הפסדנו במשחקים האחרונים רק בגללנו".

הקבוצה גם סובלת לאחרונה ממספר פציעות וההרגשה היא שהסגל קצר, ביקורת בנושא נמתחה כבר על המאמן קובי רפואה. מעבר לקשר אופיר מזרחי שנעדר במשחקים האחרונים – גם המגן דור אלו והקשרים סמואל בראון וסאקו טורה נמצאים בספק לאחר שנפצעו במהלך ההפסד 1:0 לבני סכנין.

בכל מקרה, רפואה עשוי לשנות מערך ולשחק מחר עם שלושה בלמים – זיו מורגן יצורף למרכז ההגנה. גם אדריאן רוצ'ט נמצא בתמונת ה-11. המגן הצעיר יובל לוין יפתח על חשבונו של דור אלו אם הוא לא יהיה כשיר.

קובי רפואה | דני מרון

בינתיים, לוין האריך את חוזהו במועדון לארבע שנים נוספות. השחקן שמיוצג על ידי סוכנו אדם קידן הגיעו הבוקר למשרד הקבוצה שם חתמו כאמור על חוזה חדש במועדון. לוין אמר לפני זמן קצר לאתר הרשמי של הקבוצה: "שמח להמשיך במועדון שהוא הבית שלי. אני שואף להגיע יחד להישגים ושנים מוצלחות. טבעי עבורי להמשיך במקום המיוחד הזה ואני מאמין שיחד נגיע להישגים כפי שהמועדון הזה ראוי."

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס,  יובל לוין (דור אלו), עידן נחמיאס, אורי דהן,  זיו מורגן, אמיר בן שמעון, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת, יוגין אנסה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי