יעקב בוזגלו: "מאור יעזור להפועל ת"א? גם אלוהים לא יכול לעזור להם"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

הקשר מתאמן בלבד אצל האדומים בעקבות הוראת הבורר, אביו התראיין לתכנית הספורט של 103FM וחשף: "מרגיש עליו שאין לו אנרגיות בכלל". על סוגיית 'האחריות להדבקה': "אז מה אם הוא חיובי? מאיפה ממציאים את זה?"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה היום (רביעי) על ארבעה נדבקים בקורונה בקבוצה, שלושה שחקנים ואיש צוות אחד, אשר הצטרפו לעומר סניור הצעיר. אחד מהנדבקים הוא מאור בוזגלו, אשר הביע את זעמו על כך שהופץ שהוא כביכול אחראי להדבקה מכיוון שחזר מדובאי ב-8 בדצמבר. הקשר פרסם פוסט בו עקץ את הקבוצה, והערב אביו, יעקב בוזגלו, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסערה החדשה.

"אתמול נודע למאור שהוא חיובי לקורונה, כאשר כל הקבוצה ערכה בדיקה. הוא חזר מדובאי ב-8 בדצמבר. כשהוא היה שם גם קברניטי ההתאחדות לכדורגל וגם קברניטי בית"ר ירושלים היו שם. אז מה אם הוא חיובי? אשתי הייתה חיובית לקורונה חמישה חודשים", אמר אביו של הקשר.

"כדי להדביק הוא קודם כל צריך להידבק. מאיפה ממציאים את זה? אתמול היה שחקן חולה בהפועל ת"א, שחקן נוער, ובעקבותיו עשו בדיקה כללית לכולם. יצא שמאור חיובי בין עוד כמה אחדים. בסך הכל יש שם חמישה חולים. מה קשור למאור בכלל?".

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

האם ייתכן שיחזור לסגל: "מאור בהפועל ת"א רק בגלל הוראה של הבורר. נראה לכם שמאור יכול לעזור להם? גם אלוהים לא יכול לעזור להם. הוא לא שייך להפועל ת"א, הם מחויבים לתת לו להתאמן. הם לא משלמים לו את שכרו, כך קבע הבורר. כרגע עדיין אין החלטה. את האמת שאני לא ממש נמצא בתוך זה. לפי מה שמאור אמר לי, הבורר קבע פשרה שהוא יחזור לאימונים והוא יקבל חלק זעום מהשכר שלו עד שהמשפט יסתיים. ייקח קצת זמן".

איך מאור לא מצא קבוצה הקיץ: "כדורגל ישראל אין. היו לו מספיק הצעות, אבל זו לא הנקודה. כולם שוכחים את הדבר העיקרי שקרה איתו. מאור בוזגלו נזרק מהפועל ת"א כשהיה פצוע. אני לא מדבר על כל הליגה שהיא פצועה, ורואים איך בכל יום נופלים חללים חללים על המגרש. עם כל העבר הרפואי של מאור, אם הוא יגיע לקבוצה, הוא לא יחזור על ידי לחיצת כפתור לחזור לשחק כדורגל. הוא לא עשה בכלל הכנה כי אף אחד לא התייחס אליו".

האם מאור לא יחזור לשחק בארץ: "הוא ילד גדול ויודע לקבל את ההחלטות שלו בעצמו, אני לא קובע לו. אני אעמוד לרשותו לייעץ לו. איך אפשר לשחק כדורגל בלי הכנה? אין קשר לקורונה. כולם יודעים כמה מאור מקצוען, אבל אני מרגיש עליו שאין לו אנרגיות בכלל. מי שכדורגלן יודע בדיוק מה זה כשהוא בא לאימון ואין לו שום מטרה, לא לטווח הקצר, לא לבינוני ולא לארוך".

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי