מהפכה בדרך? אנגלידיס יפנה לזהבי ואיביץ'

מיץ' גולדהאר , ולדימיר איביץ' וערן זהבי | ספורט1

אחרי פיטורי דוניס, הבעלים הקנדי הורה לנציגו להחזיר את שני הווינרים הגדולים של המועדון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הכתובת הייתה על הקיר בשבועות האחרונים, והערב (רביעי) ההחלטה התקבלה: גיורגיוס דוניס פוטר ממכבי תל אביב יממה לפני המשחק נגד קריית שמונה (החל מ-19:45 בספורט1) בעקבות פתיחת העונה הרעה בליגת העל, ופער ה-11 נקודות שנפתח בצמרת. דוניס הוביל את הצהובים לשלב 32 הגדולות בליגה אירופית, הישג שמעטים הצליחו להשיג לפניו.

גולדהאר שמע מבכירים בקבוצה על כך שדוניס איבד את חדר ההלבשה, והורה לנציגו, ג'ק אנגלידיס, להודיע ליווני על סיום דרכו, לאחר שהעביר אימון טקטי בקריית שלום. במקביל, הקנדי כבר החל לתכנן תוכניות להמשך, והורה לנציגו להחזיר את שני הווינרים הגדולים ביותר שעברו במועדון בעשור האחרון: ולדימיר איביץ' וערן זהבי.

במקרה (או שלא), הצהובים החליטו לפטר את דוניס ארבעה ימים לאחר שווטפורד, החליטה לפטר את ולדימיר איביץ' בעקבות תקרית חריגה עם כוכב הקבוצה טרוי דיני. כזכור, הסרבי עזב את בלומפילד בשיא, אחרי שנתיים היסטוריות, בה הוביל את הצהובים לשתי אליפויות, עם אחוזי הצלחה מדהימים של 82.9% וללא הפסד חוץ בשתי עונות רצופות. למרות עזיבתו של איביץ', התלכיד שפרח תחתיו נשאר במועדון, ובצהובים סימנו אותו כמועמד המוביל לאימון הקבוצה, וכך גם הבהירו לסוכני המאמנים השונים.

באשר לערן זהבי. כידוע הישראלי שקל את האפשרות לחזור למכבי תל אביב בקיץ, אך כבר הודה בעבר שהצהובים לא 'רצו' מספיק ולכן לא היה משא ומתן רציני בין הצדדים. לנוכח פתיחת העונה הרעה שלו בפ.ס.וו איינדהובן, והמאבק על המקום בהרכב אליו נקלע במועדון, זהבי עשוי לשקול לחזור לישראל כבר בינואר, והצהובים יצטרכו לגלות הרבה אסרטיביות כדי להוציא את המהלך לפועל, וככל הנראה, בקרוב כבר יפתחו בגישושים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי