בזכות השער: הירש עשוי להמשיך. אולסק ישיב בחיוב?

שחר הירש | מאור אלקסלסי

החלוץ, שהיה מועמד לעזוב ושבר את הבצורת ב-0:1 על סכנין, שיפר את סיכוייו להישאר. בהפועל ת"א ממתינים לתשובה מאקס נתניה, איינבינדר צפוי להצטרף. וגם: סוגיית הנדבקים בקורונה והמנהלת דורשת הסברים על בוזגלו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

677 דקות המתינו בהפועל תל אביב לשער שכבש שחר הירש אתמול (רביעי), אשר העניק לאדומים ניצחון קריטי 0:1 על בני סכנין, ולמרות שהמאמן ניר קלינגר ניסה להרגיע את ההתלהבות, קשה היה לו למנוע מהם לשמוח ולחגוג. "הגול של הירש הוא זריקת עידוד, מכאן נמשיך רק למעלה". הירש, שהיה מועמד לעזוב את הקבוצה, עשוי להישאר בסופו של דבר בזכות שער הניצחון. "זה היה משחק של לב ונשמה", אמר קלינגר בסיום, "היינו במקום הכי נמוך ועכשיו נלך קדימה, נתעלם מהקשיים ולא נתרץ שום דבר"

שחקנים שהרגישו חולשה במהלך שהותה של הקבוצה בבית המלון בנהריה לפני המשחק, התעקשו לעלות לשחק. כבר היום יוחלט במועדון על המשך הטיפול בהתפרצות הקורונה בקבוצה, לאחר שארנסטס שטקוס ודן עזריה נמצאו חיוביים לנגיף, והשחקנים שחשו חולשה יעברו בדיקות.

גם ההידבקות של מאור בוזגלו, ששהה בחופשה בדובאי לפני שבועיים, נמצאת במרכז סדר היום של הפועל תל אביב. במועדון לא מצביעים על בוזגלו כאשם בהדבקה, אולם במנהלת הליגה דורשים הסברים להתנהלות מול השחקן. בורר ההתאחדות לכדורגל היה זה שפסק כי בוזגלו חייב לחזור להתאמן עם הקבוצה, ובהפועל תל אביב החליטו לא להתערב בהחלטת הקשר שלא להגיע לאימונים. בכל מקרה, הליך הבוררות בין המועדון לשחקן, שכזכור תובע שני מיליון שקלים, יחודש לקראת סוף ינואר.

סוף סוף סיבה לחייך. שחקני הפועל ת"א | מאור אלקסלסי

הנדבקים שטקוס ועזריה ייעדרו כמובן מהדרבי נגד מכבי תל אביב ביום שני, כמו גם אדי גוטליב שעדיין לא חזר לכשירות. מחליפו של שטקוס בין הקורות, יגאל בקר, זכה למחמאות רבות על היכולת והביטחון שהפגין בשער.

לגבי הרכש, אחרי שלידור כהן הגיע כחיזוק הראשון וחתם עד תום העונה, במועדון נמשכים המאמצים לחיזוק הסגל במועד ההעברות והשם החם הוא זה של דן איינבינדר, שנמצא בהליך בוררות מול בית"ר ירושלים ומתכוון להיענות בחיוב לפנייה מהאדומים. משא ומתן מתקדם מתנהל גם עם ניקו אולסק, שאמור להשיב בשבוע הבא האם הוא מוכן לחזור מהולנד. במקביל, קלינגר פועל במטרה לצרף שניים או שלושה שחקנים שייפלטו מהיריבה העירונית אחרי הדרבי, כאשר השחקנים המבוקשים הם בן ביטון, מתן חוזז וניק בלקמן.

לקראת הדרבי, אוהדי הפועל תל אביב מתכננים להגיע למתחם חודורוב על מנת להביע תמיכה בשחקנים ולהמשיך במחאה נגד הבעלים, אם כי הדבר תלוי בהחלטות הממשלה בנושא הסגר.

ניקו אולסק
ניקו אולסק. יסכים לחזור לישראל? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי