מסובכות בתחתית: רק 1:1 בין הפועל כפ"ס לבית"ר ירושלים

הקבוצה מהבירה חלפה על פני חדרה וסכנין, אך רחוקה רק נקודה אחת מיריבתה הנמצאת מתחת לקו האדום. אומוה כבש את שערו הראשון בליגת העל (38), לפני שסולומון הבקיע גול עצמי (45). החמצה ענקית לוורד בדקה ה-95

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 של ליגת העל ננעל הערב (חמישי) בקרב התחתית במושבה שהפגיש את הפועל כפר סבא ובית"ר ירושלים בידיעה שאחת מהן תהיה בסיומו מתחת לקו האדום. כיאה למיקומן בטבלה השתיים לא הציגו יכולת משכנעת כאשר נפרדו ב-1:1 והמארחת מהשרון נותרה במקום ה-13 והלפני האחרון.

המחצית הראשונה הייתה שקולה מאוד, אבל דווקא המארחת הייתה חדה יותר כאשר עלתה לראשונה על לוח התוצאות, לאחר מהלך קבוצתי נפלא שהסתיים בשער ראשון של מייקל אומוה בכפר סבא. בית"ר ירושלים התעוררה עוד במחצית השנייה ומצאה את השוויון בדקה ה-45 משער עצמי אומלל של אביב סולומון, שניסה בסך הכל לעצור את חלאופילו פלייטר. הירושלמים היו קרובים להשלים מהפך כבר במחצית הראשונה, אבל שלום אדרי רשם החמצה ענקית.

גם במחצית השנייה כל אחת משתי הקבוצות קיבלו הזדמנות להכריע את המשחק. אלירן עטר קיבל מספר הזדמנויות להשלים מהפך, בעוד דווקא מהלך של שגיא דרור המחליף כמעט הותיר את ההגנה הבית"רית ממבוכה, אך הדרמה נשמרה עד לתוספת הזמן כאשר שועה ניסה להכניע את זלמנוביץ' מרחוק, השוער עצר לא טוב ו-ורד היה יכול לקנות את עולמו, אבל רשם החמצת המשחק, אפילו יותר מזו של אדרי בדקה המקבילה בחצי הראשון.

בית"ר ירושלים שעלתה למקום ה-10 אך עדיין רחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום תקווה לשוב למסלול הניצחונות נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון טדי. מנגד רביד גזל השיג את נקודתו הראשונה כמאמן כפר סבא, אך אינו יכול להיות מעודד מהיכולת של קבוצתו שניצבת מתחת לקו האדום. בשבוע הבא תפגוש את קריית שמונה המאכזבת.

אמאדו סוקונה | דני מרון
לירן רוטמן | דני מרון

הרכבים

הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', טום שלח, סודיק אטנדה, אור דסה (שגיא דרור 72), טל מכלוף, אביב סולומון, טריקו גטהון (רז כהן 90), בן רייכרט, מייקל אומוה (בן חיון 90), קיזיטו, אמדו סוקונה (יהב אפריאט 78).

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה (עידן ורד 65), אוראל דגני, אור זהבי, אורן ביטון, אביאל זרגרי (סנטיאגו אוקאמפוס 66), עלי מוחמד, לירן רוטמן (ירדן שועה 75), שלום אדרי (תמיר עדי 66), אלירן עטר (עוזיאל פרדו 75), חלאופילו פלייטר.

מהלך המשחק

דקה 5: כדור רוחב לא טוב של אדרי הורחק על ידי אטנדה. מוחמד הגיע לכדור החוזר ובעט לא מספיק טוב בשמאל.

דקה 7: סוקונה קיבל כדור ממרכז הרחבה, בעט לכיוון השער ונעצר רק בפניו של זהבי.

דקה 18: עטר יצא למפרצת והשאיר כדור נפלא לפלייטר בעקב, הסורינמי בעט מחוץ לרחבה ונבלם על ידי שלח.

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

דקה 35: קיזיטו ניצל טעות בהגנה וכדרר ללא מפריע לקצה הרחבה ושיגר כדור מסוכן שעלה מעל המשקוף.

דקה 38, הפועל כפר סבא עלתה ל-0:1! סוקונה העביר כדור לקיזיטו, שהשאיר לאומוה והניגרי בעט היישר לגופו של ניצן, אך מיד השתלט על הריבאונד והבקיע שערו הראשון בליגה.

דקה 45, בית"ר ירושלים השוותה ל-1:1! עטר העביר רוחב לכיוון פלייטר, אך דווקא סולומון גלש והבקיע לשערו הוא.

דקה 45: בית"ר ירושלים הייתה יכולה להשלים מהפך עוד במחצית הראשונה. קונטה מצא את אדרי חופשי במרכז הרחבה, אך הקשר בעט ברשלנות מעל המסגרת.

אור דסה, אור זהבי | דני מרון

דקה 62: עטר שעושה כל העולה על רוחו פרץ לצד ימין והעביר רוחב מצד ימין שהורחק מרגליי שלח. קונטה עת הגיע לכדור החוזר והיה קרוב להשלים מהפך, אבל גם הפעם נעצר על ידי שחקן ירוק כאשר מכלוף הצליח לבלום מקו השער.

דקה 64: ניסיון של עטר מכדור חופשי מ-25 מטרים נהדף על ידי זלמנוביץ'.

דקה 78: שגיא דרור המחליף נכנס מצד ימין למרכז ובעט ברגל שמאל מעל השער.

דקה 95: בית"ר ירושלים כמעט הכריעה את המשחק בדקה האחרונה לאחר בעיטה מרחוק של שועה ועצירה לא טובה של זלמנוביץ' שהגיעה לוורד, אבל הקפטן בעט כדור רע לגופו של השוער ופספס הזדמנות להעניק שער ניצחון.

אביאל זרגרי, קיזיטו | דני מרון
הפועל כפר סבא | דני מרון
אור דסה, אורן ביטון | דני מרון
מייקל אומוה, טריקו גטהון, אור דסה, קיזיטו | דני מרון
שלום אדרי | דני מרון
עלי מוחמד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי