השקעה חכמה: ההמלצות השבועיות לליגת החלומות

התקציב הולך להיגמר ואתם לא יודעים את מי להכניס לנבחרת שלכם? כל ההמלצות לקראת פתיחת המחזור ה-13 של ליגת העל. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בכל סוף שבוע, נציע לכם מספר שחקנים שכדאי לשים לב אליהם – כאלו שאולי שווים פחות במחיר ואולי עד כה לא שמתם לב אליהם, אך עשויים להניב לכם לא מעט נקודות בשבועות הקרובים.

קיזיטו (חלוץ) – הפועל כפר סבא

מחיר: 8 מיליון

הקבוצה מהשרון שקועה בתחתית, אך בראשון (19:45) היא פוגשת את הקבוצה בעלת המומנטום הכי רע בליגת העל – קריית שמונה שכבר לא טעמה ניצחון מעלה מחודש ימים ורשמה חמישה הפסדים רצופים. גם ללא מאמן, קבוע החלוץ האוגנדי הראה את היכולות שלו דרך חמישה שערים ועוד בישול (מתוך 11 שערים של הקבוצה העונה) ואף מוצב במקום השלישי בליגה בכמות ניסיונות מחוץ למסגרת. קיזיטו לא אמור להתקשות מול הגנת הצפוניים ואם יגיע חד, הוא צפוי לכבוש לפחות שער אחד.

קיזיטו | דני מרון

נס זמיר (חלוץ) – הפועל חיפה

מחיר: 8 מיליון

הפועל חיפה רשמה עוד ניצחון מרשים על אשדוד ובתום המחזור היא תוכל לעלות לראשונה העונה לשישייה הראשונה אם תוציא נקודות נגד הפועל חדרה בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט1). מאז החלה הריצה החיובית של האדומים מהכרמל, נס זמיר הוא ללא ספק האיש של חיים סילבס, כאשר הוא מוביל את טבלת הכובשים (4) והמבשלים (2) של הפועל חיפה ומתקרב לשבור את השיא השערים שלו בליגה הראשונה העומד על שישה. אחרי שלא כבש בי"א, זמיר יגיע רעב וינסה לעצור את חניכיו של שרון מימר עם שער או בישול נוסף.

נס זמיר חוגג | מאור אלקסלסי

שון גולדברג (מגן שמאלי) – הפועל באר שבע

מחיר: 7 מיליון

שבוע נוסף שגולדברג נכנס לרשימת ההמלצות והסיבה היא שכמו שבאר שבע לא ספגה נגד הפועל תל אביב, כך היא אמורה לעשות נגד בני יהודה, שמצאה את הרשת פעם אחת בארבעת המשחקים האחרונים ועוד לא מינתה מאמן קבוע. המגן השמאלי הוא באנקר בהרכב של יוסי אבוקסיס ועולה רק 7 מיליון – המשתלם ביותר בקרב שחקני ההגנה של בירת הנגב.

ז'וסואה, שון גולדברג | דני מרון

מונטרי קמהאני (מגן שמאלי) – מ.ס. אשדוד

מחיר: 7 מיליון

ייתכן מאוד שמ.ס. אשדוד לא תצליח לשמור על שער נקי באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים (שני, 19:45, שידור ישיר בספורט2), אבל הבחירה בקמהאני מומלצת דווקא מסיבה התקפית. המגן השמאלי של רן בן שמעון פתח בכל המשחקים של אשדוד, החל המחזור השני, והספיק כבר לרשום שני בישולים ושער אחד. בית"ר צפויה לעלות ללא שחקני אגף טבעיים, וקמהאני יוכל לנצל זאת דרך כניסות חוזרות ונשנותלקו הקדמי ללא כל הפרעה מצד שחקן צהוב שחור. כל עוד סלובודאן דראפיץ' לא יבצע התאמות למערך של אשדוד – הגנאי עשוי להיות שחקן המפתח של האורחת במשחק הנעילה של הסיבוב הראשון.

מונטרי קמהאני | אודי ציטיאט

נאור סבג (קשר) – מכבי פתח תקווה

מחיר: 6.5 מיליון

אם חסר לכם קשר זול להשלמת ההרכב, נאור סבג הוא ללא ספק אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם. השחקן בן ה-27 שהצטרף במהלך העונה מהפועל באר שבע, התשלב במהרה בהרכב של המלאבסים ובינתיים סיפק מספרים לא רעים – שער נגד מכבי חיפה ועוד בישול מול בית"ר ירושלים. המשחק הבא של מכבי פתח תקווה יהיה נגד סכנין (ראשון, 19:00) החבולה, שנוצחה על ידי נועלת הטבלה הפועל תל אביב וזאת הזדמנות מצוינת להכניס להרכב שחקנים נוספים מסגנית המוליכה מלבד סבג, מכיוון שניצחון מצד הקבוצה מהמגזר ייחשב ללא פחות מסנסציה.

נאור סבג | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי