סילבס ובן בסט שוחחו, שחקן בקבוצה: "רוצים לסיים שבוע מושלם"

הפועל חיפה מחפשת ניצחון שלישי ברציפות כשתפגוש בשבת את חדרה (19:50, ספורט4). המאמן והקפטן ליבנו את העניינים. התלבטות בין עידו שחר לתומר אלטמן. סירושטיין וקפילוטו התאמנו ועשויים לשחק

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה של חיים סילבס ממשיכה להשתפר ממשחק למשחק כשהשיגה שני ניצחונות רצופים – מהפך נגד הפועל כפר סבא (1:2) וכן 0:1 דרמטי על מ.ס אשדוד. הקבוצה מהכרמל קפצה למקום השביעי ונמצאת בשוויון נקודות עם הפועל באר שבע ורוצה לקפוץ לפלייאוף העליון במחזור סיום הסיבוב. מחר (שבת) היא תארח את הפועל חדרה (19:50, שידור ישיר בספורט4). "אנחנו רוצים לסיים שבוע מושלם עם ניצחון ואז נהיה חזק בעניינים", אמר הבוקר אחד השחקנים.

הדבר היחיד שהעיב מעט על האווירה הטובה בקבוצה היה העימות בין הקפטן עדן בן בסט למאמן חיים סילבס. כזכור החלוץ לא אהב את דבריו של המאמן לאחר הניצחון כאשר טען כי "אין לי אף חלוץ טבעי (כשיר) בסגל". אתמול נערכה שיחה בין השניים בה ליבנו את העניינים. במועדון אמרו: "זה כבר היסטוריה, הפנים רק למשחק הקרוב".

סילבס יגיע למשחק הזה בסגל חסר כאשר מעבר לשחקנים שחסרים מזה מספר מחזורים כמו השוער יסמין בוריץ' ושחקני ההתקפה אחמש דראושה, וויליאם אגאדה וקייס גאנם – לירן סרדל שנפצע במשחק האחרון יישאר מחוץ לסגל אף הוא.

שחקני הפועל חיפה חוגגים | לירון מולדובן

המאמן מקווה לבשורות טובות בחלק האחורי. ניסו קפילוטו שערך אתמול (חמישי) אימון חלקי, ערך אימון כמעט מלא כאשר רק לפני שלושה ימים סבל מזעזוע מוח והוחלף נגד מ.ס אשדוד. מיקי סירושטיין שסובב את ברכו ערך אימון מלא ויפתח ב-11. במרכז השדה מתלבט סילבס בין עידו שחר לתומר אלטמן. בימים האחרונים ערכה הקבוצה אימונים קלים בכדי לא להעמיס יתר על המידה בשל הפציעות והתקופה העמוסה.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, מיקי סירושטיין, גיא משפתי (ניסו קפילוטו), יהב גורפינקל, גל אראל, רוסלן ברסקי, סער פדידה, רז שטיין, חנן ממן ונס זמיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי