לידור כהן חתם: "יחד נצא מזה". גוטליב שייעדר בשני ספג קללות מהקהל

החלוץ שחתם רשמית בהפועל ת"א וערך אימון בכורה ינסה לעזור לה להישאר בליגה: "זה לא המקום בו אנחנו צריכים להיות". 150 אוהדים הגיעו לאימון וקיללו את הבלם הפצוע. אין תסמיני קורונה לשחקנים נוספים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב כבר החלה במסע החיזוק שלה לחודש ינואר כאשר החלוץ לידור כהן (28) הצטרף לקבוצה לפני מספר ימים. הבוקר (שישי), כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הוא חתם רשמית על חוזה עד תום העונה וינסה לעזור לחלק הקדמי החלש שכן האדומים כבשו רק ארבעה שערים – הכי מעט בליגה. ניר קלינגר כמובן לוחץ לחזק את הקבוצה בחורף בשחקנים נוספים.

צפו באוהדי הפועל תל אביב מגיעים לאימון:

לאחר החתימה אמר כהן שכבר הספיק לערוך את אימון הבכורה: "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל ת"א. מקווה לעזור לקבוצה להתרומם ולצאת מהמצב הזה, כי זה לא המקום שהפועל צריכה להיות בו. מאמין שביחד נשיג את המטרות שלנו העונה". כהן, שגדל במכבי פ"ת, מגיע לתחנה השלישית שלו בישראל אחרי ששיחק גם בבית"ר ירושלים בין 2014 עד 2017. בקיץ ניסה את מזלו מעבר לים כשהצטרף לדילה גורי הגיאורגית. אשתקד כבש כהן 11 שערים בליגה הלאומית והיה חלק חשוב במסע החזרה של קבוצתו לליגה הבכירה.

לאחר הניצחון החשוב ביום רביעי 0:1 על בני סכנין, הניצחון הראשון מזה שבעה מחזורים, האדומים של קלינגר יקוו להשיג נקודות גם בדרבי נגד מכבי תל אביב ביום שני במשחק סיום הסיבוב. בקבוצה מעודדים מהניצחון ורוצים המשכיות כדי להעפיל מעל הקו האדום בהמשך. אשתקד האדומים לא הצליחו לעשות זאת ונכנעו בכל ארבעת המשחקים מבלי לכבוש ולו פעם אחת. כהן כמובן לא יוכל לשחק אלא רק בינואר.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1016304

במועדון מרוצים מכך שאין תסמיני קורונה אצל שחקנים נוספים מעבר לנדבקים ארנסטס שטקוס, דן עזריה, עומר סניור ומאור בוזגלו השוהים בבידוד. כשירותם של דני גרופר ורועי זיקרי .תקבע רק באימון של יום ראשון.

מי שימשיך להיעדר הוא הבלם הפצוע אדי גוטליב שספג קללות מהאוהדים. למעלה מ-150 אוהדים הגיעו לאימון במתחם חודורוב כדי לתמוך בשחקנים לפני הדרבי, כמובן שהאוהדים המשיכו במחאתם נגד בעלי המועדון כדי שיעזבו לאלתר.

אוהדי הפועל תל אביב |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי