בבאר שבע החליטו: אם יגיע בלם, הקבוצה לא תעמוד בדרכו של צדק

שלוש קבוצות, בניהן הפועל ת"א, החלו לגשש. מסתמן: גם רצון יעזוב בהשאלה ללאומית. ויטור ואקולטסה עשויים לפתוח מול בני יהודה ביום ראשון במשחק שישפיע על ינואר. ניצחון יוביל לתחילת המו"מ מול אבוקסיס

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע קיבלו החלטה עקרונית לפיה אם יגיע בלם, ישראלי או זר, המועדון לא יעמוד בדרכו של שיר צדק. הפועל תל אביב כבר עוקבת אחר ההתפתחויות בנוגע לבלם, כשגם מכבי נתניה והפועל קריית שמונה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. ההחלטה לגבי צדק היא פשוטה: כפי שדיווחנו כאן בימים האחרונים, בבאר שבע מרגישים כי נוצרה "אינפלציית בלמים" בקבוצה, כשהמטרה היא לשחרר שני בלמים, שאחד מהם הוא איתן רצון, שיושאל ככל הנראה לקבוצה מהלאומית כדי לצבור דקות משחק.

השחרור של צדק אינו מיידי משום שבמועדון יודעים שבתקופה האחרונה רוב הבלמים נפצעו בזה אחר זה. כעת, מיגל ויטור חזר לסגל ועמית ביטון התאושש מפציעה ארוכה, כשמרואן קבהא הפצוע אמור לחזור למשחק הראשון של הסיבוב השני וגם מריאנו בריירו יכול לשחק בעמדה הזאת לצד לואי טאהא.

התכניות לינואר יחלו לאחר המשחק מול בני יהודה ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1). בקבוצה חושבים שניצחון במשחק הקרוב יביאו לכך שהפנים יהיו אל עבר הצמרת הגבוהה. ההכנות יהיו מואצות ויש טעם לחזק את הסגל וכמו כן המשא ומתן מול יוסי אבוקסיס יחל מיידית. הפסד, מנגד, יעכב קצת את הדברים ואת הפגישה עם אבוקסיס. במועדון רוצים להתחזק בבלם ושחקן התקפה איכותיים וכך יעשו. כך או כך, כפי שפורסם כאן לראשונה, במועדון הודיעו לאבוקסיס שיציעו לו חוזה לשנתיים לאחר הסיבוב הראשון במידה שלא ימונה לנבחרת.

שחקני הפועל ב"ש | ברני ארדוב

אבוקסיס, שגזר על עצמו שתיקה בנושא, ידע בימים האחרונים שרוטנשטיינר ימונה ולא הופתע מכך. יש לציין כי בבאר שבע רוצים להמשיך גם במגמת שדרוג הצעירים ושחקנים שניתן להשביח, כך שאבוקסיס לוקח בחשבון שיצטרך לתת יותר דקות לאיתמר שבירו, רותם חטואל וגם לשחקני בית כמו עמית ביטון, שהקהל רוצה לראות על הדשא.

בנוגע להכנות לקראת המשחק בראשון, מול בני יהודה – כל שחקני הסגל המובילים מלבד מרואן קבהא אמורים לעמוד לרשותו המאמן אלטון אקולטסה יוכל לשחק לאחר שבדיקת הקורונה השנייה הגיעה שלילית, שכן כבר נבדק בתחילת השבוע ונמצא שלילי לנגיף. ייתכן שהוא יפתח בהרכב.

אקולטסה. יוכל לשחק נגד בני יהודה ואולי אף יפתח בהרכב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי