מפוטר? בית"ר שילמה את שכרו של איינבינדר, שבדרך להפועל ת"א

הקשר, שעל מועמדותו לאדומים פורסם בספורט1, קיבל שכר מקוצץ בכ-50 אחוז. בעיית בלמים לאור הפציעות: מלבד פלייטר וורד, גם קונטה וטב"ח לא התאמנו. מקורבי קונסטנטין: "הגיע ככינור ראשון"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה לאחרונה לדן איינבינדר כי הוא מפוטר ואינו חלק מסגל הקבוצה, אלא שלספורט1 נודע כי המועדון העביר לקשר את שכרו בקיצוץ של כ-50 אחוז משכרו המקורי: כ-30 אחוז פחות עבור הקיצוץ וגם ללא פרמיות לאור העובדה שהוא לא נכלל בסגל. הקשר מתכוון לתבוע את המועדון בגין ההפרשים האלה, מאחר והטענה היא שהוא לא משחק שלא על בסיס מקצועי, בעוד שמטרת החוזה היא "להביא להתקשרות מקצועית בין שחקן למועדון".

כזכור, בחודש שעבר חשפנו כי איינבינדר מבוקש בהפועל תל אביב. לאור הבוררות בין הצדדים הוחלט לפנות אליו רק בשלב מאוחר יותר ולפני כשבועיים פרסמנו כי האדומים הפכו לאחת משתי האופציות של הקשר בישראל. כעת, האודמים מציעים חוזה עד תום העונה הבאה, אך מדובר בוויתור ניכר על שכרו. "הוא ייקח רק הצעה שטובה לו מקצועית וכלכלית", אמרו בסביבתו.

ומה עוד קורה בבית"ר? ובכן, אלירן עטר, אוראל דגני ואורן ביטון לא הגיעו אתמול לאימון, לאחר שבצוות המקצועי הורו להם לנוח ולא להגיע לבית וגן. היום השלושה אמורים ליטול חלק באימון. יחד עם זאת, עידן ורד, חלאופילו פלייטר ואנטואן קונטה לא התאמנו. השניים האחרונים טענו לכאבי ברכיים והתבקשו לא לעלות לכר הדשא כדי לא לסכן אותם ובבית"ר ציינו כי בניגוד לזרים, ורד קיבל מנוחה יזומה והוא צפוי לפתוח בהרכב. טל בן חיים סובל מרגישות בגב וגם הוא בספק למשחק ובעוד שדיוגו ורדסקה לא בסגל, לבית"ר ישנה בעיית בלמים ושם מקווים שקונטה יוכל לשחק היום.

דן איינבינדר
בקרוב ילבש אדום? דן איינבינדר | בית"ר ירושלים

בסביבתו של שי קונסטנטין מקווים שיקבל הזדמנות בהרכב במידה שקונטה יהיה פצוע. יחד עם זאת, בשל המצב הנוכחי, החלו לגשש בנוגע למעבר לקבוצות בחו"ל. "שי הגיע לכאן ככינור ראשון, אמרו לו שקונטה בדרך החוצה והביאו לו עוד מגן על הראש. הוא לא אחד שיישב ביציע", אמרו.

בבית"ר העבירו בסוף השבוע את המסמכים לוועדה לאישור זכויות וממתינים שתשיב בנושא השלמת המסמכים, כדי שיהיה אפשר להמשיך בתהליך. הוועדה אמורה להתכנס עוד השבוע בניסיון לקדם את העברת הבעלות. בינתיים, בבית"ר החליטו לא לחכות ולהקדים את ישיבת הדירקטוריון שהייתה אמורה להיערך לאחר החלפת הבעלות. רק לאחר השלמת המסמכים ייקבע תאריך בו ינחת מוחמד בן ח'ליפה בישראל, אז יסייר בבית וגן ויערוך פגישה מקצועית עם אלי אוחנה.

שי קונסטנטין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי