בלם סופיה ברשימות ב"ש. גורם: "לא בטוח שאלונה תסכים למיכה"

במועדון עדיין לא פנו לקשר, שמחוזר אצל כל הגדולות וממתין למכבי ת"א ומחפשים גם קשר זר. נונו תומאס הפורטוגלי מועמד. הערכה: סלליך יחתום על הארכה במהלך החלון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש הערב (ראשון החל מ-20:15, שידור ישיר בספורט1) את בני יהודה למשחק שינעל את הסיבוב הראשון, כשבמועדון רוצים למנף את המשחק הזה כדי לגרום להנהלה להכניס את היד עמוק יותר לכיס. במועדון החלו בסוף השבוע בחיפוש אחר זרים – שחקן כנף ובלם, זאת למקרה שבו לא יצליחו להחתים את חאתם עבד אלחמיד, שעל מועמדותו פורסם באתר.

אחת האופציות שהוזכרה היא הבלם הפורטוגלי של צסק"א סופיה הבולגרית, נונו תומאס. השחקן סיים השאלה בת חצי עונה בקופס הפינית ואמור לחזור לבולגריה. הוא מסוגל לתפקד גם כמגן שמאלי. במועדון מקווים שהאזרחות של מריאנו בריירו תאושר בקרוב, כך שיפנה עוד משבצת של זר.

במועדון ממשיכים לנסות וללחוץ על חאתם עבד אלחמיד להגיע, אבל בסביבתו הבהירו כי "ההגעה לישראל לא תלויה בו, אלא בסלטיק. הוא יודע שיהיה מאוד קשה להגיע אם יצטרכו לרכוש אותו ולכן הוא מחכה שתתקבל החלטה". אוהדי באר שבע ממשיכים להציף את הבלם בהודעות, אך גם מכבי חיפה ומכבי תל אביב בתמונה.

ננו תומאס במדי צסק"א
ננו תומאס במדי צסק"א | NurPhoto / Contributor

בנוגע לדור מיכה, בסוף השבוע אישרו במועדון כי השחקן, שמועמד לכל הקבוצות הגדולות, הוצע. יחד עם זאת, מקורב לעסקה הבהיר כי "עוד לא החלטנו אם לפנות אליו וגם אם זה יקרה, יש כאן עוד שיקולים שנכנסים כשרוצים אותו וברור לכולם מהם. לא בטוח שאלונה ברקת תסכים למעבר".

לגבי יוסי אבוקסיס, נראה כי ניצחון הערב, שיסיים את הסיבוב הראשון בטעם מתוק, יוביל לזירוז ההכנות וכן למשא ומתן מהיר מול המאמן, שאמור לחתום לשנתיים. כזכור, אתמול החליט אבוקסיס כי מיגל ויטור יפתח בהרכב. הוא מתלבט בין מרסלו מלי ותומר יוספי, אך גם אנתוני וארן ואור דדיה פותחים ב-11. סינטיהו סלליך, שממתין להצעה החדשה שאמורה להגיע אליו בינואר, יפתח גם הוא בהרכב.

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי