גורם בהתאחדות: "ההסכם לא נחתם? חוגג הוא זה שחתם עליו"

אחרי חשיפת ההסכם עם בעלי בית"ר, עליו טען כי לא חתם מעולם, בהתאחדות קיבלו מסמך לפיו הוא הצד שחתם על העסקה. התובע רשף שטרם קיבל החומרים יחליט, העונשים האפשריים: הרחקה או קנס

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"ההסכם לא נחתם? משה חוגג הוא זה שחתם על ההסכם. קיבלנו מסמכים שמציגים באופן ברור כי אם ההסכם לא נחתם, זה בגלל שהצד השני לא היה מעוניין בחתימה". כך אמר היום (ראשון) גורם בהתאחדות לכדורגל, שם עדיין לא קיבלו החלטה האם להעמיד לדין את בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג.

על פי המסמך שהתקבל בהתאחדות, ניתן לזהות את חתימתו של חוגג על ההסכם. יחד עם זאת, בגלל שההסכם עצמו לא נחתם, לא מדובר בעבירה שתטופל גם מחוץ למסגרת ההתאחדות לכדורגל והעונש הקבוע עליה ברור: הרחקה מפעילות לתקופה מסוימת, או קנס. בהתאחדות הבהירו שמי שיקבל את ההחלטה הוא רק התובע, עו"ד ניר רשף, שעדיין לא קיבל מסמכים מהיועץ המשפטי עו"ד עמית פינס.

כזכור, לאחרונה נחשף ב"דה מרקר" כי חוגג לווה מאיש העסקים רועי חיון כ-50 מיליון שקל, זאת תוך הבטחה שאחד הנכסים שישועבד הוא כרטיסי השחקן של מספר שחקנים בבית"ר שימכרו בעתיד (ראו ידיעה נפרדת). חוגג טוען כי ההסכם כלל לא נחתם, אך בהתאחדות מבהירים כעת כי מי שחתם על ההסכם הוא חוגג בעצמו.

"חתם על ההסכם". המסמך שהגיע להתאחדות
"חתם על ההסכם". המסמך שהגיע להתאחדות | אלבום פרטי

בתוך כך, חוגג ואוחנה התארחו בבית הנשיא, ראובן ריבלין, אשר ידוע כאוהד מושבע של בית"ר ירושלים. "פגישה נפלאה עם משה חוגג ואלי אוחנה הגדול מכולם, על ההתפתחויות האחרונות בבית"ר. אני יודע שמועדונים אפשר למכור אבל קבוצות אי אפשר להחליף. נקבל באהלן וסהלן את השייח' חמד בן ח'ליפה שבחר להצטרף לחיי הקבוצה שלנצח תהיה בית"ר ירושלים. בית, סמל, נשמה", כתב הנשיא בטוויטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי