ואן לוון עשוי להמשיך עד תום העונה, שכטר בתמונת ההרכב לדרבי

השחקנים מרגישים בנוח עם ההולנדי שנמצא שנים במועדון והכין אותם בפתיחת העונה. לקראת הפועל ת"א, הערב, המאמן שוקל שינויים בחוד. החלוץ עשוי להחליף את כהן או פשיץ'. גם טב"ח בכוננות. שחקנים: "חייבים לנצח"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פעמיים העונה ניצחה מכבי תל אביב בפנדל ברגע האחרון. זה קרה לה ב-3:4 על הפועל חיפה וכן במשחק הליגה האחרון נגד הפועל קריית שמונה בו ניצחה 0:1. בשורות האלופה מבינים שהמזל כבר מוצה. עידן המאמן ההולנדי פטריק ואן לוון החל בניצחון וכעת על המאמן יחד עם שחקניו ליצור המשכיות. זו הציפייה של הבעלים מיטש גולדהאר וכן של האוהדים שהגיעו בהמוניהם לאימון ביום שבת.

גורם בסביבת השחקנים אמר לקראת המשחק: "הערב יעמוד למבחן האופי שלנו, כל תוצאה פרט לשלוש נקודות תסמן כבר בינואר שיהיה קשה מאוד לזכות באליפות שלישית ברציפות. כדי להישאר בתמונה אנחנו חייבים לנצח בדרבי".

גולדהאר כבר העביר את המסר שלו לשחקנים לאחר פיטוריו של גאורגיוס דוניס – כל שחקן ייבחן מעכשיו על יכולתו, ההשקעה מצדו וההישגים. ואן לוון, מצדו עשוי להמשיך בכל מקרה עד לסיום העונה על אף שאין לו ניסיון באימון. לצדו עשוי להתמנות צוות ישראלי עד לסיום העונה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

השחקנים מרגישים בנוח לצד ההולנדי שכן הם מכירים אותו משהותו במועדון כבר מספר שנים. הוא היה זה שהכין את הקבוצה לפתיחת העונה עד למינויו של דוניס בסוף אוגוסט. הוא דוגל במשחק יצירתי של הנעת כדור מהירה ומערך התקפי אותו ינסה להשריש בקבוצה. הוא נכח כמעט בכל האימונים של דוניס.

במועדון ימתינו לחודש ינואר כדי לבצע שינויים באישורו של גולדהאר, הכל בהתאם למצב בטבלה ולתוצאות ארבעת המשחקים עד לפתיחת חלון ההעברות. חלק משחקני הסגל הנוכחיים כבר זוכרים את המרדף הדומה אחרי הפועל באר שבע בשנים עברו שהסתיים בחוסר הצלחה. "זה לא הכדורגל שואן לוון רוצה לראות, הדרגי הוא הזדמנות להגיע רשמית לעונה הזו", אמרו בסביבת השחקנים.

המאמן תרגל מספר אופציות בהרכב. השקט שב לקבוצה לאחר השיחה הקצרה שהתקיימה בין אלכסנדר פשיץ' ויונתן כהן לאחר שהחלוץ הסרבי כזכור כעס על הישראלי שנהג באנוכיות. רק בסמוך למשחק יחליט המאמן האם השניים ימשיכו בהרכב. כאשר מקומו של דן ביטון שתורגל – נראה מובטח. איתי שכטר וטל בן חיים שזכו למעט מאוד קרדיט מהמאמן הקודם, נמצאים בתמונת ההרכב. אסור לפסול גם את אילון אלמוג ומתן חוזז שסחט את הפנדל.

שכטר. עשוי לפתוח בהרכב | DeFodi Images / Contributor

האלופה תמשיך במערך של שני בלמים כאשר מאור קנדיל, לואיס הרננדס ואנריק סבוריט ישמרו על מקומם והשאלה היא לגבי זהות הבלם השני. גם מקומם של דן גלזר, דור פרץ ואייל גולסה מובטח. המאמן ביקש משחקניו לשים לבד לעומרי אלטמן, האיש המרכזי בהתקפת הפועל תל אביב. מעבר לכך, כפי שפרסמנו, לאחר המשחק יחודש המו"מ עם האדומים בנוגע לעסקה עתידית וגם חאתם עבד אלחמיד ושחקן זר התקפי נמצאים על המדף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי