בהפועל ת"א בטוחים: אם נבקיע מכבי ת"א תילחץ. התלבטות לקלינגר

האדומים בטירוף לקראת הדרבי הערב. שחקנים אמרו בשיחות סגורות כי "היריבה פגיעה" בחלק האחורי. המאמן יחליט רק סמוך למשחק האם להמשיך עם שלושה חלוצים או לשלב את דוידה. לאחר המשחק יימשך המו"מ על עסקה משולבת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב כבר לא יכולים לחכות לדרבי הראשון העונה שייערך הערב (שני) באצטדיון בלומפילד. המשחק נגד מכבי תל אביב יינעל את הסיבוב הראשון. בקבוצה ערכו בימים האחרונים את ההכנה הכי ממוקדת ומושקעת לקראת המשחק. אתמול כזכור הגדירו במתחם חודרוב את המשחק כמו גמר ליגת האלופות.

במועדון כל העיניים, התקוות והאמונות מכוונות אל עבר המאמן ניר קלינגר ששיחק ואימן בעבר את הצהובים ויש לו ניסיון רב במשחקי הדרבי. קלינגר הגיע אשתקד למועדון והציל את הקבוצה מהתחתית. הסיפור הוא שקלינגר היה המועמד המוביל לעמדת המאמן עוד בקיץ שעבר אך ברגע האחרון, לפני שחתם – היו גורמים במועדון ששינו את ההחלטה ולבסוף מונה ניסו אביטן. "קלינגר מאוד עניין אותנו אך הפור נפל על אביטן", אמר בכיר במועדון אז.

ובחזרה למשחק: לאור ההשלכות של נגיף הקורונה, הפועל נפגעה משמעותית בפן הכלכלי. כמעט כל השחקנים שהצטרפו, למעט השוער ארנסטס שטקוס, לא השפיע על הקבוצה שמדורגת במקום האחרון בטבלה עם תשע נקודות בלבד. למרות זאת, במועדון אופטימיים. שחקנים בקבוצה אמרו בשיחות סגורות כי היריבה נראית פגיעה. בקבוצה יודעים שיש הזדמנות לנצח בדרבי לראשונה מאז 2014, כשאשתקד נכנעו האדומים בכל ארבעת משחקי הליגה מבלי לכבוש שער. האוהדים ישמחו, כמובן, לתקוע מקל בגלגלים גם בשאיפות האליפות של מכבי תל אביב.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

קלינגר ישמור על מרבית ההרכב שגבר 0:1 על בני סכנין, כאשר איאד אבו עביד, סיאנדה קולו ורז שלמה ירכיבו את מרכז ההגנה בהעדרו של אדי גוטליב. למרות זאת, באימוני הקבוצה היה דגש על משחק ההתקפה לאור החולשה בהגנת הצהובים. קלינגר יודע איך להעמיד קבוצה על המגרש. לשחקנים מובן שאם יצליחו להבקיע ראשונים – הלחץ אצל מכבי ת"א ייגבר. מנגד צריך לציין כי האדומים כבשו רק ארבעה שערים העונה – ההתקפה החלשה בליגה.

רק בהתכנסות במתחם חודרוב לפני היציאה לבלומפילד יחליט המאמן האם לשמור על שלישיית החוד שלו או לשלב את אושר דוידה במקומו של שחר הירש, כובש שער הניצחון בדוחא, או על חשבון גיל יצחק. כמובן שמקומו של עומרי אלטמן בטוח. הקפטן כבש שני שערים בלבד בינתיים ולא עשה זאת מאז המחזור הרביעי כשהבקיע מהנקודה הלבנה נגד בית"ר ירושלים.

דוידה. סמוך לשריקת הפתיחה תתקבל החלטה | דני מרון

בקבוצה מקווים לסגור את הסיבוב הראשון בטעם טוב רגע לפני מה שמוגדר כ"משחק העונה" נגד הפועל כפר סבא, הקבוצה שניצחה אותם 1:2 במחזור הפתיחה. במקביל במועדון כבר מכוונים לחלון ההעברות בינואר. לידור כהן כבר הוחתם ובינתיים החלוץ השבדי-יהודי סמואל הולם נבחן. מעבר למועמדותם של דן איינבינדר וניקו אולסק, בקבוצה מצפים לקיום עסקה עם מכבי ת"א והמגעים יחודשו לאחר הדרבי.

האלופה מגלה עניין רב מתמשך בבלם רז שלמה במסגרת הרענון העתידי של מרכז ההגנה לקראת ינואר או הקיץ הקרוב. האדומים דורשת בנוסף לסכום כספי גבוה גם העברת שלושה שחקנים מהסגל הרחב של הצהובים ואלה השמות: בן ביטון, ניק בלקמן , אדוארדו גררו, מתן בלטקסה ומתן חוזז. בקבוצה מבינים כי עסקה טובה תוכל לעמוד בתקציב המועדון ולא יהיו חריגות מרשת הביטחון הממשלתית .

אייל גולסה, רז שלמה
אייל גולסה, רז שלמה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי