לוי לקראת הפועל ת"א: "כולם מודעים לאחריות, נוכל לקחת נקודות"

בקבוצה מהשרון אופטימיים לקראת קרב התחתית בשבת (15:00, ספורט1) נגד האדומים. "הגעתי לקבוצה שאני מאמין בה", הבהיר המאמן שירשום משחק בכורה על הקווים. השוער ישראלי שישוב לסגל: "יש התרגשות עם מאמן חדש"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא ממשיכים בהכנות לקראת משחק הבכורה של המאמן אלישע לוי על הקווים, קרב תחתית חשוב נגד הפועל תל אביב ביום שבת (15:00, שידור ישיר בספורט1). בסיבוב הראשון ניצחה הקבוצה מהשרון 1:2. הבוקר (חמישי) , העביר המאמן את אימונו השני.

"הכניסה שלי הייתה חלקה וטובה" סיפר לוי. "הגעתי לקבוצה שאני מאמין בה. כל הנוגעים בדבר עושים את מה שצריך כדי שהקבוצה הזו תלך קדימה. נמשיך להתמודד על מטרות הקבוצה, למרות הסיטואציה אליה נקלענו. הכי חשוב כעת זה המפגש הקרוב".

על הסגל: "לכל שחקן בסגל יש את ההזדמנות להוכיח את מקומו. במשחק הקרוב זו הזדמנות עבור כמה שחקנים שיקבלו צ'אנס. כל מי שעומד לרשותנו מודע לאחריות ואנחנו מאמינים שבהתאמות הנכונות נוכל לקחת נקודת במשחק הזה".

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | דני מרון

השוער איתמר ישראלי, יחזור בשבת לסגל לאחר למעלה מחודש והתייחס גם הוא למינויו של לוי: "יש התרגשות עם מאמן חדש. יש מוטיבציה רבה להוכיח. מתחילים להבין מהן הכוונות ומהי דרך העבודה שלו ואנחנו מלאים באופטימיות".

על המפגש מול הפועל בשבת: "המשחק בשבת חשוב מאוד. נגיע צנועים ומרוכזים בעצמנו על מנת להוציא תוצאה טובה עבורנו. אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק כחשוב ביותר. אני מאמין בנו השחקנים שניתן את הכל על המגרש והתוצאות יגיעו".

איתמר ישראלי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי