קלינגר: "לא חייבים להעסיק אותי". חשש: שלמה ואלטמן נדבקו בקורונה

מאמן הפועל ת"א לא מתרגש מהספקות לגבי מעמדו ומאוכזב מה-1:1 נגד כפ"ס: "הטבלה? כמו אבן על הצוואר". השחקנים חשו ברע ונשלחו לבדיקות, גם דובר המועדון. אלישע: "התיקו משקף, יש לנו בסיס טוב"

(גודל טקסט)

צפו בקלינגר מדבר אחרי כפר סבא

הפועל תל אביב והפועל כפר סבא פתחו את הסיבוב השני עם תיקו 1:1 בקרב התחתית בבלומפילד, תוצאה רעה מאוד לשתי הקבוצות. אלישע לוי חזר לקדנצייה שלישית בכפר סבא אך לא הצליח להשיג ניצחון. למרות זאת, הוא שבע רצון מהתוצאה לאור מה שקרה על כר הדשא, כך לדבריו. ניר קלינגר, מן העבר השני, מרוצה מכך שהצליח להרים את הקבוצה אחרי התבוסה בדרבי.

נושא שמשמח את האדומים הרבה פחות עלה בסיום המשחק: במועדון התעורר חשש מהידבקות של רז שלמה, עומרי אלטמן והדובר ארז נעמן בנגיף הקורונה, ושלושתם נשלחו על ידי רופא הקבוצה רז טיין לבצע בדיקות דחופות. שלמה חש ברע בזמן שישב על ספסל במהלך המשחק ונשלח לביתו כבר במחצית, בעוד אלטמן התלונן על חולשה בתום ההתמודדות.

גורם בהפועל תל אביב מסר כי במועדון מקווים שבמדובר בשפעת ולא בקורונה, כאשר האדומים מחכים להחלטת מנהלת הליגה ומשרד הבריאות לבטל את המשחק ביום שלישי נגד מ.ס אשדוד, שכידוע סובלת גם היא מהתפרצות הנגיף בקרב אנשיה. יש לציין כי שלמה ונעמן נשלחו לבצע את בדיקות הקורונה באשדוד, שם נערך הערב סבב בדיקות במועדון מעיר הנמל.

שלמה. בהפועל ת"א חוששים | דני מרון

ובחזרה לתיקו נגד כפר סבא. בסיום המשחק, קלינגר אמר: "הנקודה לא מספיקה במצב שלנו, אני מסכים. אני חושב בחלק הקדמי הלחץ נתן את אותותיו למרות שבאמת היה שיפור גדול במשחק, גם בהנעת כדור וביצירת מצבים בעיקר במחצית השנייה. ברור שאני מצפה ליותר אבל אני מבין את הלחץ של המקום האחרון – זה יושב כמו אבן על הצוואר וזה מפריע, זה משבש פעולות אחרונות – אם הייתי צריך לבחור בשחקן שייפול לו כדור על הראש מבין שחקני הסגל שלי – גיל יצחק אבל לצערי פעמיים זה לא נכנס".

עוד תיאר המאמן בדרכו היצירתית: "הלב כואב, הנשמה צועקת וקשה לי מאוד עם המצב אבל אנחנו כספורטאים צריכים לדעת להרים את הראש ולהילחם ולא להרים ידיים. זה יבוא וזה יגיע עם הרכש שיגיע, אנחנו נצא מהמקום הזה.

אלטמן ושחקני התקפה חלשים מאוד: "אני חושב שכולם השתדלו, אני לא אדבר על שחקנים שלי לא באופן אישי. אני כשחקן יכול להבין לליבו של שחקן שנמצא בתקופה כזו, אני הייתי שם ואני יכול להבין, הייתי שם בתקופות ששום דבר לא הולך כשצריך לנשוך שפתיים ולתת את כל הנשמה. לעתים המעצור הזה של המצב הוא מנטאלי ועוצר שחקנים מלעשות פעולה. היה שיפור גדול מאוד, לא שיחקנו כמו בדרבי על כדורים ארוכים. ישבתי על העניין הזה, הכדורים הארוכים עשה לי רע וזה לא הסגנון שלי. במחצית השנייה עשינו חילופים התקפיים ולא הכרנו את המשחק לצערי אבל זה חלק מהתהליך הסיזיפי הזה של לצאת מהמשבר".

שחקני הפועל תל אביב | אריאל שלום

האם סימני השאלה לגבי עתידו מפריעים לו ולשחקנים: "אני חושב שמבחינתי ומבחינת השחקנים אין שום משבר אמון. היחסים שלי עם הבעלים הם כמו שהיה לפני. אני ניר קלינגר ואני לא מכריח אף אחד להעסיק אותי אבל אני עובד עם הלב והנשמה ואני אתן את כל כולי בהפועל ת"א עד לרגע האחרון. כל מה שכותבים זה מעניין לי את ה..אתם יודעים. זה לא מעניין אותי, אני עדין יותר. תפקידי לעבוד ולעזור לשחקנים כי הם במצוקה ואני יודע לעשות את זה. אני לא אתעסק כל שנייה במעמד שלי. השחקנים יודעים טוב מאוד בדיוק, הם רואים וחשים – אף אחד לא טיפש. כולנו מרגישים אנרגיות ויודעים שאני בחדר הלבשה ואם אני לא אהיה אז הם יידעו את זה. אבל אני שם נטוע חזק. הכל יכול להיות, אני מוכן לתת את נפשי וליבי לקבוצה. אני עובד ימים כלילות".

החיזוק בינואר: "הבטחתי שנחזק את הקבוצה – אני והבעלים ואודליה המנכ"לית יושבים מהבוקר עד הלילה ומקדמים משא ומתנים. זה לא רק להעביר אימון אלא לשכנע שחקנים להגיע במצב כזה. אני רוצה לברך את השחקנים שהגיעו על אף המצב הקשה ולקחו אתגר. זה מראה על ספורטאים ואני בטוח שעשיתי בחירה נכונה. יבואו עוד אחד-שניים-שלושה. עשינו ישיבה עם הבעלים וידענו שיהיה קשה בחודש הקרוב עם הסגל הזה אבל מפה הולכים קדימה".

עומרי אלטמן מאוכזב | אריאל שלום

בצד השני, אלישע לוי על החזרה לקווים והאם התיקו מספק: "לאור מה שהתפתח על הדשא זה היה משקף (התיקו). חצי ראשון – הייתי שבע רצון גם מהגישה, הפריסה והקצב. במחצית השנייה הפועל דחפנו אותנו אחורה לשער שלנו. באופן כללי אני לא מכיר הרבה מקרים ששלושה בלמים מהסגל לא נמצאים, אבל השחקנים ששיחקו במקומם עשו את המקסימום. אנחנו מסתכלים קדימה. הבסיס שלנו טוב. אין לי ספק שנעשה שינויים שצריך. יש רצון גדול מאוד של הבעלים לעשות כל מה שצריך כדי לקדם את הקבוצה הזו ממצב שהיא נאבקת – למצב יותר טוב".

איזה חיזוק הקבוצה צריכה: "קודם כל יש בסיס טוב, ראינו את זה גם היום. לדעתי נצטרך להביא כמה שחקנים בכל עמדה, עם יותר ניסיון כדי שישפרו את הקיים. אנחנו צריכים שחקנים בהגנה, במרכז השדה ושחקני התקפה עם מספרים. הרענון הצפוי מוסכם על הבעלים ועליי. אני בטוח שבמהירות המקסימלית נשתפר. חשוב לייצר נקודות גם במאני טיים".

האם הבעלים יצחק שום מעורב מדי והאם הציב תנאי כשחתם: "קודם כל לא הייתי צריך להציב את זה כתנאי. כמובן שחשוב לשמור על הסמכויות, אני בעד סדר. ראיתי היום קבוצה מתנהלת בצורה הכי טובה ושקטה. לשום היה עבר גדול, גם אני הייתי בנבחרת מתישהו, אנחנו מסתדרים די טוב, נותנים לזה יותר מדי משקל ועושים לו עוול. אני באתי בגישה ובידיעה שאנחנו באים לשדרג את הקבוצה הזו. יש רצון גדול של הבעלים ובקרוב תראו".

אלישע לוי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי