ז'וסואה חגג בהתרסה, עמוס מנע עימות בינו לאקיניימי

כוכב ב"ש חגג את ה-0:1 בצורה שהרגיזה את בלם נתניה, השוער הרגיע. אבוקסיס: "אם הוא יהיה רגוע, הוא לא יהיה טוב". על הניצחון: "אתם מצפים שנביא הצגות מהירח, לא רואה קבוצה שעושה זאת". אטוולד: "היה חסר גול"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות בתום 0:1 על מכבי נתניה, שרשמה הפסד שני רצוף בליגת העל. בסיום המשחק, ז'וסואה שכבש את שער הניצחון לזכות מחזיקת הגביע חגג בהתרסה מול שחקני הקבוצה היריבה ומי שלא אהב זאת היה בלם נתניה, אקינסולה אקיניימי, שהתעצבן על הפורטוגלי. שוער היהלומים דני עמוס ניגש לז'וסואה, הרגיע אותו ומנע עימות בין השחקנים.

לאחר שנרגעו הרוחות, המאמן המנצח יוסי אבוקסיס סיכם: "לא חושב שחילצנו את הניצחון. נתניה לא הגיעו למצב אחד של שער כל המשחק וזה בזכות ההגנה שלנו. גם 0:1 צריך לדעת לנצח, כי הם הגיעו בסוף עם המון שחקני התקפה. לא היה משחק גדול שלנו, אבל צריך לדעת לקחת משחקים גם בדרך הזאת לפעמים".

צפו בתגובות לאחר המשחק

לא הורגים משחקים: "למה אתם מצפים מאיתנו? שנביא הצגות מהירח? לא רואה קבוצה בליגה שעושה את זה. נכון שצריך לשחק טוב יותר ולהראות יותר יכולות, לפעמים שער מהיר עושה טוב ולפעמים רע ולנו זה עשה רע, כי זה דחק אותנו לאחור ונתן להם לצאת קדימה. הייתה מחויבות ומשמעת טקטית. היו לנו מצבים שאם היה נגמר 0:3 הייתם אומרים שזה משחק גדול שלנו, אבל אתם מפרשנים תמיד את התוצאה. היינו יכולים להגדיל אותה, אבל אני שמח גם על זה".

על ז'וסואה: "שמח שבכל שבוע מדברים עליו דברים טובים. הוא עצבני כי זה חלק ממנו, אם הוא יהיה רגוע הוא לא יהיה טוב. מעדיף שחקנים כאלה, עצבניים וחיוביים נאשר אדישים ושקטים".

מיגל ויטור הוסיף: "אני שמח לחזור בשני המשחקים האחרונים, הניצחון חשוב כי עשינו טעויות אישיות במשחקים הקודמים. תיקנו את זה ואנחנו מתקדמים הלאה. ז'וסואה? כולם מכירים אותו, הוא אמוציונלי. לפעמים שחקנים אחרים, שיודעים את זה, מנסים להתגרות בו כדי להוציא אותו מהמשחק כי הם יודעים שהוא עושה את ההבדל. האם אישאר כאן? אני רוצה. אני מאוד שמח כאן וגם המשפחה שלי. עדיין מוקדם לדעת, נראה".

ויטור וז'וסואה. ב"ש חזרה לנצח | ברני ארדוב

בצד המפסיד, ריימונד אטוולד הביע תסכול לאור העובדה שקבוצתו שיחקה טוב: "צריך לקחת נקודות, עשינו הכל. השחקנים שלי צריכים להיות מוכנים ולנצל את המצבים. היה חסר לנו פשוט להבקיע. עשינו את כל השאר, הפעלנו עליהם לחץ וזכינו בכדור ועשינו הגנה כמו גברים. אנחנו בתהליך עם קבוצה צעירה, צריכים לקבל החלטות טובות יותר מול השער".

ניצחון בודד ב-10 המשחקים האחרונים: "השחקנים מרגישים את הלחץ ובכל משחק הם מאוכזבים כשאנחנו לא מנצחים. הם היו בסדר 95% מהמשחק. קשה לחזור מפיגור מוקדם, למרות שעשינו את זה בכמה משחקים. זה התהליך שאנחנו עוברים, אם נמשיך לשחק ככה זה יבוא".

דני עמוס אמר: "שיחקנו היום טוב, אנחנו קבוצה שרצה, נלחמת, משתוללת ומיישמת את מה שעובדים עליו באימונים. אני חושב שנראינו אולי הכי טוב שלנו השנה. שטפנו את הדשא, אבל בתכלס בסופו של דבר לא הבקענו גולים. מחצי מצב שלהם ספגנו. נצטרך לעבוד על זה, ממשיכים להיות חיוביים ולהאמין בתהליך. ממשיכים לסכנין".

ההגנה משתנה בכל שבוע: "זו שאלה ששואלים אותי כבר ארבע עונות. זה לא משפיע, אני מנסה לעשות את העבודה שלי. זה לא פשוט, אבל אני סומך על השחקנים. כולם רוצים ונותנים מעצמם".

ז'וסואה, דני עמוס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי