אלישע לוי מתכנן מיני מהפכה בסגל הפועל כפר סבא

אלישע לוי | אריאל שלום

המאמן הטרי מעוניין לצרף שלושה זרים, כשבקבוצה מהשרון מגלים עניין גם בקארצב וחוזז ממכבי ת"א ועשויים לשחרר מספר ישראלים. מחמאות לשור אחרי ה-1:1 מול הפועל ת"א, מכלוף צפוי לעבור צילום MRI

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

תחושת החמצה קלה בהפועל כפר סבא אחרי ה-1:1 אתמול (שבת) מול הפועל תל אביב בבלומפילד. במשחק הבכורה של הקבוצה מהשרון תחת המאמן אלישע לוי, הירוקים היו מרוצים בעיקר מהגישה של השחקנים ומהמחצית הראשונה הלא רעה, כשגם במחצית השנייה קיזיטו לא היה רחוק מלכבוש שער ניצחון לזכות קבוצתו.

צפו בתקציר: הפועל כפ"ס והפועל ת"א נפרדו ב-1:1

"ראינו משהו קצת שונה במשחק, בעיקר בגישה" אמרו במועדון. "אם הכדור של קיזיטו נכנס גם היינו יוצאים עם שלוש נקודות וקוברים את הפועל עוד יותר, אבל מצד שני יש עוד דרך ארוכה ואנחנו נלחם כדי לטפס טיפה למעלה. יש לנו עכשיו שני משחקים מול מכבי פתח תקווה ובני יהודה. אפשר לסיים אותם עם 6 מ-6 ואפשר גם עם 0 מ-6. אלו המשחקים שיכריעו לאן אנחנו נתקדם".

מי שזכה למחמאות היה הקשר הצעיר איתי שור, שתופקד כבלם ורשם משחק מצוין, כאשר ההערכות הן שגם הוא וגם הקשר יוני סטויאנוב יזכו ליותר קרדיט אצל המאמן הטרי. לוי עצמו, כבר החל לתכנן את חלון ההעברות של ינואר, כאשר המאמן מתכנן לעשות מיני מהפכה בסגל הקבוצה.

המאמן הלאומי לשעבר מעוניין לצרף לא פחות משלושה זרים. אמדו סוקונה, קרפאלה סיסוקו ואחד מבין ג'ורג פוצ'יבה או מייקל אומואה צפויים לעזוב (האחרון זוכה להתעניינות מהליגה הבלגית השנייה על פי מקורות), כאשר בין השאר ולאור מצוקת הבלמים, הוא אלישע רומה להתחזק בלא פחות משני בלמים.

איתי שור | אריאל שלום

בגזרת הישראלים, כפ"ס מצפה להתפתחויות, כאשר שמותיהם של עדן קארצב ומתן חוזז ממכבי תל אביב כבר עלו, אך במועדון מהשרון מודעים לעובדה שאם יושאלו – מרבית קבוצות הליגה ינסו לצרפם ולכן כרגע בקבוצה לא אופטימיים מאוד לגבי הנושא.

בכפ"ס מודעים לעובדה שיצטרכו גם לשחרר מספר שחקנים, ומי שמאכזב עד כה הוא הקשר אור דסה, שמעמדו עשוי להיות בסכנה. גם יהב אפריאט ושגיא דרור עשויים שלא להמשיך. בנושא אחר, הבלם טל מכלוף, שלא היה בסגל עקב פציעה בגבו, צפוי לעבור במהלך השבוע צילום MRI על מנת לאתר את חומרת הפציעה ורק אז יידעו בקבוצה מתי ישוב לפעילות.

הקשר רז כהן סיכם את ה-1:1: "אני חושב שפתחנו את המחצית הראשונה בצורה יחסית טובה. היינו אגרסיביים, ראשונים לרוב הכדורים ולחצנו גבוה. קיבלנו גול לא מחויב אבל המזל הוא שהתעשתנו מהר. במחצית השנייה עלינו פחות טוב והפועל שלטו יותר. התגוננו בצורה לא רעה, ועמדנו חזק כל הקבוצה ביחד. כמובן שרצינו לנצח אבל אני חושב שהנקודה שיקפה את המשחק. אנחנו עם הפנים קדימה. יש דרך ארוכה ואנחנו כבר מסתכלים ליום חמישי למשחק הבא".

עדן קארצב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי