בן עמי: "אני לא מקבל החלטות בבני יהודה, עושה מה שאומרים לי"

המאמן הזמני של הכתומים אחרי ה-1:1 מול סכנין: "באתי לעזור. למה מינוי מאמן מתעכב? לא צריך להפנות את השאלה הזו אליי". גדיר: "תקופה לא קלה". אביטן: "צריכה להיות אחידות בשיפוט", חלאילה: "מאוכזב מעצמי"

(גודל טקסט)

בני יהודה ובני סכנין נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 בבלומפילד. התיקו לא הועיל לשתי קבוצות התחתית, אשר שתיהן מחזיקות ב-15 נקודות ורחוקות רק שתיים מהקו האדום. אצל הכתומים, תמיר בן עמי עמד לראשונה על הקווים, לאחר שתם החודש בו הקבוצה יכלה לנהל משחקים ללא איש צוות עם תעודת פרו על הקווים. 

בן עמי דיבר לאחר ההתמודדות והתייחס למינויו הזמני לתפקיד המאמן: "אני עובד בבני יהודה ארבע שנים, יש לנו בעלים שהוא מקבל את ההחלטות. אם רואים לנכון כרגע שזה מה שצריך להיות, אז אני פה כדי לתת את כל כולי. אני איש של מערכת. בני יהודה חשובה לי ולכן אני נמצא פה ואתן הכל".

האם העובדה שאין לקבוצה מאמן קבוע היא אחת הסיבות למשבר: "אני לא מקבל את ההחלטות. אני פה ועושה מה שאומרים לי. באתי לעזור ממחלקת הנוער, כמו שאמרתי כבר מקודם. למה מינוי מתעכב? זו שאלה שלא צריך להפנות אליי".

ההרחקה של מתיאה ליואיץ': "הוא היה הקפטן היום, הוא שחקן טוב והוא המנהיג שלנו. הוא עשה טעות עם הצהוב השני דווקא בדקות שחזרנו למשחק ויכולנו אולי להכריע אותו. אלה דברים שקורים בכדורגל והוא עוד יתרום לנו המון".

עמית גלזר | אריאל שלום

איזה חיזוק הקבוצה צריכה בינואר: "אני פה בשבוע האחרון. יש כאן אנשים שמכירים את הקבוצה טוב ממני, אם זה יעקב אסייג וכפיר אדרי, שהוא בעצם הסמכות המקצועית. הם יודעים מה צריך. צריך להתחזק בכמה עמדות, הקבוצה לא תישאר ככה. נתחזק על מנת לצאת מהאיזור המסוכן בתחתית לכיוון מרכז הטבלה ומעלה".

מוחמד גדיר, שכבש את שער השוויון עבור בני יהודה: "אם להגיד את האמת, יש משחקים שלצאת עם נקודה זה גם דבר טוב עם כל מה שקרה. יש לנו קבוצה של גברים. אם לא היה את האדום, היינו במומנטום יותר טוב ויכולנו לגנוב גול. זו תקופה לא קלה, אבל אנחנו כמקצוענים צריכים להיות ביחד ולעבור את התקופה הזו".

איך השחקנים מרגישים שאין להם מאמן קבוע כבר זמן רב: "אנחנו כבר לא מתייחסים לזה, כבר תקופה שיש את כל השאלות האלה. אנחנו באים, נותנים את העבודה שלנו ומקווים שיהיה בסדר. אנחנו צריכים להיות ביחד בתקופה הזו והשאר כבר יבוא".

מוחמד גדיר, בירם כיאל | אריאל שלום

ניסו אביטן, מאמן בני סכנין, לא אהב את השיפוט: "אני בעיקר מאוכזב. צריכה להיות אחידות בהתנהלות. לא ייתכן שבחצי הראשון הוסיפו שלוש דקות ובחצי השני על משחק שכמעט לא שוחק הוסיפו רק ארבע דקות. זה קצת תמוה בעיניי, אבל זה שטויות, זה לא רלוונטי למשחק".

אי ניצול ההתמודדות מול עשרה שחקנים: "הגענו לכמה הזדמנויות טובות ולא היינו מספיק חדים כדי להבקיע את השער. כשאתה במאבקי תחתית כל נקודה היא קריטית, אז הנקודה הזו מצד אחד חשובה, אבל מצד שני אנחנו מרגישים שפספסנו שתי נקודות יקרות".

ההחלטה להשאיר את אוסאמה חלאילה על הספסל: "יש לנו סגל גדול, יש עוד שבעה משחקים החודש הזה, ואני עושה רוטציה. אוסאמה שחקן מצוין וצעיר שבונה את עצמו והכל בסדר".

"יש לי קבוצה טובה. אנחנו וידעים איפה אנחנו רוצים להתחזק וכולם יודעים שאין יותר מדי שחקנים איכותיים בינואר. אנחנו רוצים לצרף 2-3 שחקנים, אבל נעשה את זה רק אם אנחנו בטוחים שהם ישדרגו אותנו", חתם אביטן את דבריו.

ניסו אביטן | אריאל שלום

אוסאמה חלאילה עצמו סיפר אחרי שהיה קרוב לכיבוש שלוש פעמים: "אני מאוכזב מעצמי, קיוויתי שאתן גול ואנצח את המשחק אחרי שהם קיבלו אדום. היינו יותר טובים רוב המשחק אבל זה הכדורגל. יש החמצות, יש גולים, יש הכל. אנחנו ממשיכים קדימה והראש ביום רביעי מול מכבי נתניה".

ההתחלה על הספסל: "זו החלטה של המאמן ואני מקבל את זה בכבוד גדול. אני עושה את מה שאומרים לי, הכל טוב. חלוץ נמדד במספרים. צריך לבשל ולתת גולים, אבל שמים את הכל בצד, כי הקבוצה חשובה יותר מהכל. אני עושה הכל כדי לעזור".

אוסאמה חלאילה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי