אלישע: "שום? הבנתי שיש נכונות לאפשר לי לשנות דברים"

אלישע לוי | אריאל שלום

מאמנה החדש של הפועל כפ"ס התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על יחסי העבודה עם הבעלים: "עשיתי חושבים לפני שנכנסתי לתפקיד. שנינו אנשים מבוגרים". וגם: העמדות בהן הוא רוצה להתחזק

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בדיוק לפני שבוע הפועל כפר סבא הכריזה על מינויו של אלישע לוי לתפקיד מאמן הקבוצה. המאמן הלאומי לשעבר נכנס לתפקיד אחרי פיטוריו של עמיר תורג'מן ולאחר שרביד גזל שימש כמאמן זמני בתווך, ובשבת האחרונה ערך את משחק הבכורה שלו על הקווים כאשר קבוצתו נפרדה ב-1:1 מהפועל תל אביב. אלישע, שהתחיל את העונה כמאמן בני יהודה, התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על האתגר החדש, החיזוק לו הוא מייחל ואיך לא, על יחסי העבודה עם הבעלים, יצחק שום.

האזינו לראיון עם אלישע לוי

משחק הבכורה: "אני לא מאושר, אני לא יכול להיות מאושר אף פעם אם אני לא מנצח, אבל אני לא מאוכזב בהתחשב בנסיבות שהגענו איתם, אחרי כמה ימי עבודה בודדים וחיסורים רבים. הקבוצה שלנו במומנטום פחות טוב. נקודה שיקפה את מה שהיה במשחק. הגענו לכמה הזדמנויות, גם הפועל, ומזה נתחיל".

כיצד יתנהל עם הבעלים, יצחק שום: "עשיתי חושבים טוב מאוד לפני שנכנסתי לתפקיד. אני מאמן כדורגל, אני מאוד אוהב את זה, אני מתפרנס מזה, אבל זה לא העניין. יכולתי להתפרנס גם במקום אחר. מאוד חשוב לי שהצד השני מאוד ירצה ויאפשר לי תנאי עבודה ואפשרויות לשנות. אני ושומי שנינו אנשים מבוגרים ועשינו משהו בכדורגל. ראיתי שהוא מאוד רוצה שאני אבוא. כפ"ס זה מקום שאני מכיר, זו פעם שלישית שאני מגיע למועדון. גם גרתי בעיר הרבה מאוד שנים. אני חושב שהאתגר מאוד מעניין. ברגע שהבנתי שיש נכונות לאפשר לי לשנות דברים, אז אני חושב שזה היה לי נכון. אנחנו לא פוחדים מאתגרים ונעשה הכל לקדם את הקבוצה".

"כשיש רצון – זה הפתיח", המשיך אלישע. "יש רצון מצד הבעלים לשנות. זה לא הכי קל בינואר. אין לנו תקציב כמו של מכבי חיפה או הפועל באר שבע, אבל עדיין, כשיש רצון, נעשה את זה במקביל לבסיס שיש לנו. אני מקווה שאנחנו נצליח. כדורגל זה עניין של מומנטום. היום המועדון במומנטום כזה שאחרי פתיחה מאוד טובה הוא הגיע למצב של צבירת נקודות לא טובה. עכשיו צריך לשנות את המומנטום הזה. צריך לעשות הכל במקביל. כל מאמן בא וחושב קצת שונה ממה שהיה ורוצה להביא שחקנים כאלה ואחרים. הבסיס טוב, אבל חייב לשנות את המומנטום".

יצחק שום
יצחק שום | אודי ציטיאט

על כך שהיו חייבים לנצח את הפועל ת"א: "גם הפועל ת"א היו חייבים לקחת נקודות, יותר מאיתנו. תיקו שיקף, לא הגיע יותר לא לנו ולא להם. זה שומר את הסטטוס קוו. אנחנו יודעים שהדרך ארוכה. באתי לכפ"ס במודע, אני יודע את כל הבעיות".

איפה הוא רוצה להתחזק: "גם אם יש בסיס טוב, ויש, אנחנו צריכים להביא שחקנים מנוסים בשלוש-ארבע עמדות. הסטטיסטיקה תמיד מתיישרת ואף פעם היא לא משקרת, אנחנו סופגים הרבה והקבוצה מיעטה מאוד לכבוש. אנחנו רוצים להתחזק בכל החוליות, בהגנה, במרכז השדה ובהתקפה".

אלישע לוי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי