בעקבות מחאה של הקשר: שיחה קשה בין דראפיץ' לקריאף

קשר בית"ר ירושלים ביקר לכאורה את ההחלטות המקצועיות, המאמן שמע על כך והחליט לפעול. וגם: חוסר ודאות לקראת חלון ההעברות של ינואר, שחקנים על ממן: "שחרורו - טעות מקצועית"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעקבות מחאה של אופיר קריאף על מעמדו בבית"ר ירושלים, נערכה לאחרונה שיחה קשה בינו לבין המאמן סלובודאן דראפיץ'. המאמן, כך מתברר, לקח את קריאף לשיחה לאחר ששמע מגורם במועדון כי הקשר ביקר, לכאורה, החלטות של הצוות המקצועי בעניין אי זימונו לסגל.

גם שלשום, כך מתברר, דראפיץ' לא אהב דברים שהשמיע קריאף בנוגע לחילוף שביצע במחצית, אז הכניס במקומו את עידן ורד. בצוות המקצועי הסתפקו באזהרה בלבד, לאחר שהתברר כי קריאף השמיע את הדברים באוזני עובדים אחרים במועדון.

גם על הדשא יש לא מעט צרות לצוות המקצועי. מאחורי הקלעים, דראפיץ' וברדה מחכים לחיזוק, אבל עדיין לא מקבלים אור ירוק מחוגג משום שעסקת המכירה לא אושרה. הסכום הראשוני לחיזוק הקבוצה שהיה אמור לעבור טרם הגיע ועד אישור בוועדה, בן ח'ליפה לא מתכוון להעביר כספים. צמד המאמנים רוצה את עומר אצילי ואופק ביטון מנס ציונה, אך טרם הושגה התקדמות ממשית.

דראפיץ'. שיחה קשה עם הקשר | דני מרון

במקביל, במועדון מתוסכלים ממצבו של מיכאל אוחנה. הקשר אמנם היה מתוכנן לשחק 45 דקות מלכתחילה, אבל מצבו גורם להתלבטות לגבי צירוף קשר התקפי. בעוד שמתאוסיניו פצוע ובבית"ר שוקלים להשאיל אותו בינואר, אוחנה לא משחק באופן עקבי ולכן בצוות המקצועי הבהירו למשה חוגג כי דור מיכה לא נחוץ כרגע. יחד עם זאת, אם יתברר שחלון ההעברות שייפתחו בעוד שישה ימים לא יביא איתו בשורה חדשה מצדו של הקשר, תישקל האפשרות לחזק את הקבוצה גם בעמדה הזאת.

בעניין אחר: שחקנים בקבוצה ביקרו את ההחלטה לשחרר את חנן ממן, מבקיע הצמד שלשום. "ככל שידוע לנו, זאת לא החלטה של מאמן. לשחרר אותו – זאת טעות מקצועית שעלתה לנו ביוקר. כולם יודעים מה היכולות של חנן. ידעתם שאוחנה פצוע – אז בשביל מה לשחרר? לא מספיק שאין בקבוצה חלוץ תשע אמיתי?", אמרו.

חנן ממן חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי