ישתף פעולה עם וואקמה? דיווח: טרבזונספור רוצה את ליאל עבדה

אחרי ההצעה והמגעים עם דינמו קייב והעניין מרומא, גם הקבוצה הטורקית נכנסה למירוץ אחר ילד הפלא של מכבי פתח תקווה. בדיווח נטען כי הסקאוט שגילה את הניגרי הציע למועדון את שחקן ההתקפה

(גודל טקסט)

אחרי ההצעה והמגעים עם דינמו קייב האוקראינית והעניין מרומא האיטלקית, קבוצה נוספת נכנסה למירוץ לצירופו של ליאל עבדה ממכבי פתח תקווה: טרבזונספור הטורקית, בה כידוע משחק טוני וואקמה שכיכב בעברו בהפועל באר שבע והוביל אותה לשלוש אליפויות ישראל.

על פי הדיווח שפורסם היום (שלישי) בתקשורת הטורקית, מי שהציע את עבדה לטרבזונספור הוא הסקאוט שהביא בזמנו את טוני וואקמה לקבוצה מהפועל באר שבע. עוד נטען כי אותו סקאוט אף ניהל פגישה ראשונה עם ראשי מכבי פתח תקווה ושוחח עמם על שחקן ההתקפה בן ה-19.

לספורט1 נודע כי התכנון של אבי לוזון, יו"ר מכב פ"ת, היה ונשאר למכור את עבדה בקיץ, כשהוא סיפר שרק בשל ההצעה הקוסמת מקייב הוא הביע נכונות למכור אותו כבר עכשיו. במועדון הבהירו כי למרות הפרסומים בתקשורת האיטלקית על התעניינות מצד רומא, קייב היא היחידה שהניחה הצעה רשמית על השולחן.

לאחר שהרבה להחמיץ אתמול בהפסד למכבי תל אביב, עבדה עצמו התייחס לעתידו: "אני כרגע בפ"ת, כל עוד לא אמרו לי משהו אחר. הראש שלי נטו בכדורגל. זה נחמד כל הפרסומות, אבל אמשיך לעבוד קשה ולהיות צנוע. אני רוצה להגיע הכי רחוק, אבל יש דרך ארוכה. אעבוד קשה והשמיים הם הגבול. אני לא מתעסק בזה, יש אנשים שיתעסקו בזה. האם אהיה פה במשחק הבא? לא יודע".

ליאל עבדה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי