במכבי חיפה עקצו: "ב"ש גנבה נקודה". אצילי ינחת ויוזמן לפגישה

במכבי חיפה התאכזבו מאיבוד הנקודות, אבל טענו: "היינו ארבע רמות מעליהם, מותר גם לא לנצח אחרי שמונה ניצחונות רצופים". ניסיון להחתים את הקשר ששוחרר מאפואל ניקוסיה עוד לפני תחילת הסגר. גם בן שהר הוצע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה במכבי חיפה בעקבות ה-1:1 אתמול (שלישי) במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע, בעיקר לנוכח השליטה המוחלטת של הקבוצה במחצית השנייה במהלכה הירוקים הגיעו למספר מצבים קורצים להכריע את המשחק ולא השכילו לעשות זאת כתוצאה מקבלת החלטות לא נכונה של שחקני החלק ההתקפי.

הפועל באר שבע כלל לא איימה על שערו של ג'וש כהן במחצית השנייה, אבל ההחמצות הרבות של הירוקים עלו להם בשתי נקודות ובפספוס הזדמנות פז לרשום ניצחון תשיעי ברציפות. "היינו ארבע רמות מעל באר שבע, אבל היא 'גנבה' נקודה", אמרו בחיפה לאחר המשחק, "אחרי שמונה ניצחונות רצופים, מותר לנו גם לא לנצח. אנחנו מרוצים מהיכולת, להוציא את השער שספגנו".

במכבי חיפה שיבחו את הבלם בוגדאן פלאניץ' ואת המגן רז מאיר שהפגינו משחק איכותי. האחרון, גם לאור המעבר הצפוי של אנדרה ג'ראלדש למכבי תל אביב, עשוי להישאר כמגן ראשון עד תום העונה. מאידך, מי שלא כבש משחק שני ברציפות הוא ניקיטה רוקאביצה, אך בכרמל הבהירו: "ניקיטה נתן ועוד ייתן המון העונה". האוסטרלי אמור להיות מוזמן בשבועות הקרובים לפגישה אצל ראשי המועדון כדי לנסות ולסכם עמו על חוזה חדש וכפי שפרסמנו לראשונה, גם המגן סאן מנחם יקבל בקרוב הצעה להאריך את ההתקשרות.

עוד משחק טוב של הסרבי. פלאניץ' | דני מרון

בינתיים, במועדון מקווים להתחזק בקרוב מאוד וכידוע הרכש הראשון צפוי להיות הקשר עומר אצילי, שאתמול שוחרר רשמית מאפואל ניקוסיה ואמור לנחות ביממה הקרובה בישראל. נציגיו של אצילי יוזמנו לפגישה במשרדי מכבי חיפה מיד עם שובו ארצה, כדי להגיע מהר ככל שניתן לסיכום ולחתימה – אולי אפילו עוד לפני תחילת הסגר שמחר בחצות ייכנס לתוקף.

במכבי חיפה מקווים לסיים את הסאגה סביב אצילי עוד לפני הכניסה לסגר, גם לקראת הפתיחה הרשמית של חלון ההעברות ביום ראשון הקרוב (10.1). כפי שפרסמנו לראשונה, נראה כי אצילי יחתום לעונה וחצי במכבי חיפה עם אופציה לעונה נוספת ושכרו יהיה כ-250 אלף יורו לעונה. "כל המכשולים סביב שחרורו מקפריסין הוסרו והדרך לחזרה מחודשת בישראל קרובה", אמרו מקורביו של השחקן.

מעבר לכך רצו בחיפה להחתים גם מגן ימני זר על חשבונו של ארנסט מאבוקה, אך הנושא ייבדק שוב על ידי הצוות המקצועי ובמועדון לא פוסלים כי מגן זר יובא רק בסיום העונה. גם רעיון לצרף חלוץ נוסף לצדו של ניקיטה רוקאביצה בחלק ההתקפי שוב עלה על הפרק, כאשר בן שהר הוצע לקבוצה. בנוסף תיבחן גם אפשרות צירופו של אוסאמה חלאילה מבני סכנין, אבל זה יקרה בתנאי שסכנין תוריד מדרישותיה וגם החוב על ג'אבר עטאא ייכלל בעסקה.

שהר ואצילי. גם החלוץ הוצע | https://protathlima.com/

ועוד במכבי חיפה, שחקן קבוצת הנוער נהוראי יפרח הצטרף לאימוני הקבוצה וצפוי להישאר בבוגרים עד תום העונה. הירוקים מבינים שהם צריכים סגל רחב ויפרח נחשב לאחד הכישרונות הגדולים של המועדון ואף זוכה להערכה מצד הצוות של ברק בכר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי