אופק ביטון חתם בהפועל ת"א: "חלום שהתגשם"

קשר של נס ציונה הצטרף לאדומים: "מקווה להשתלב היטב ולעזור למועדון לעמוד במשימות שלו". הקבוצה של קלינגר תפגוש את אשדוד בחמישי (20:00, ספורט2), גוטליב בספק, המאמן: "חייבים נקודות". בן שהר מתרחק?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הסיבוב השני כבר נפתח והפועל תל אביב עדיין שקועה במקום האחרון. הקבוצה של ניר קלינגר, שעובדת במלוא המרץ כדי לחזק את סגל השחקנים שלה בינואר וכבר צירפה את לידור כהן, דן איינבינדר ואוטוטו את בן ביטון, תקווה לשפר עמדות מחר (חמישי) כשבמסגרת המחזור ה-15 תתארח אצל מ.ס אשדוד (20:00, שידור ישיר בספורט2) שגברה עליה 0:2 בבלומפילד. האדומים לא ניצחו במגרשה של אשדוד מאז מרץ 2014.

ברמה המקצועית, הבלם אדי גוטליב שנעדר מהמשחקים האחרונים – עדיין בספק למשחק ורק מחר יוחלט האם ייכלל בסגל. קלינגר מתלבט לגבי חוד ההתקפה בין שחר הירש לגיל יצחק וכן ישנה התלבטות נוספת במרכז השדה. שי אליאס יחזור להרכב בכל מקרה.

אדי גוטליב, ניר קלינגר | אריאל שלום

בינתיים הקשר אופק ביטון (21), קשרה של נס ציונה והנבחרת הצעירה – חתם רשמית בקבוצה. לאחר החתימה אמר: "כאחד שגדל בבית של אוהדי הפועל ת"א, זה חלום שהתגשם עבורי. אני מגיע לעבוד קשה ולהצדיק את האמון שנתנו בי". עוד הוסיף: "אני מקווה להשתלב היטב ולעזור למועדון לעמוד במשימות שלו העונה. יאללה הפועל".

בינתיים, מי שמתרחק מהפועל הוא החלוץ בן שהר. לא רק מכבי תל אביב נפגעה מחילופי המאמן בשורות אפואל ניקוסיה אלא גם האדומים. במועדון הפעילו לחצים על שהר לעזוב את האי השכן והוא הבטיח תשובה עד סוף השבוע אלא שכעת החליטו בשורות הקבוצה מקפריסין כי כל השחרורים מוקפאים. המאמן החדש ישוחח עם שהר ורק לאחר מכן תתקבל החלטה. לספורט1 נודע כי במועדון לא היה תכנון לשחרור אלא רק אם שהר היה מפעיל לחץ.

קלינגר התייחס קודם כל למצב הכללי: "כולנו חווים את אותם הקשיים, המצב לא בעייתי. לצערי הקורונה לא פוסחת על אף קבוצה כמעט. אני חושב שחשוב מאוד להתנהל בצורה שקולה ועניינית ובסופו של דבר כך הליגה תוכל להימשך".

שחר הירש וגיל יצחק. רק אחד מהם ישחק כנראה | מאור אלקסלסי

על המצב של קבוצתו: "כבר הפנמנו את זה בהפועל תל אביב שעד פתיחת חלון ההעברות עלינו לאגור כמה שיותר נקודות כדי להגיע לתקופה החדשה עם השחקנים החדשים במצב טוב יותר ולעשות סיבוב מוצלח יותר מהסיבוב הראשון. אנחנו עושים הכל כדי לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו בתקופת הביניים הזו".

על המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק קשה מאוד במגרש קשה. גם לנו וגם לשדוד יש חוסרים, אבל אני חושב שחשוב מאוד שהמשחק יתקיים ובסופו של דבר אנחנו נגיע הכי מוכנים שאפשר כדי לעמוד ביעדים שלנו ולצבור כמה שיותר נקודות עד לפתיחת חלון ההעברות".

הקשר אושר דוידה שכבש את שער היתרון נגד הפועל כפר סבא שלא הספיק: המשחק הקודם הסתיים בתוצאה מאוכזבת. ציפינו ליותר מזה, אבל אנחנו חושבים קדימה, התכוננו טוב, המשחק מאוד חשוב ונשתדל לעשות תוצאה טובה. אנחנו מקווים שיחריגו את הכדורגל בשבועיים הקרובים ואם לא אז נתאמן טוב ונחכה למשחקים הבאים בקוצר רוח".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד, רז שלמה, סיאנדה קולו, דני גרופר, שי אליאס, שי איזן, דן עזריה (עמנואל בואטנג), עומרי אלטמן , אושר דוידה וגיל יצחק (שחר הירש)

This image has an empty alt attribute; its file name is 1024902

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי