באר שבע הציעה לוויטור חוזה לעונה, ז'וסואה עשוי לחתום לשנתיים

מיגל ויטור | ברני ארדוב

במועדון החליטו להאיץ את ההכנות לינואר ושיחות ראשוניות נערכו עם סוכניהם של הפורטוגלים. פגישה עם אבוקסיס תיערך בקרוב, המאמן דורש בלם ושחקן התקפה. אחרי התרחקות תורג'מן, ניסיון לקדם את עסקת אלחמיד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חלון ההעברות של ינואר ייפתח בקרוב ובהפועל באר שבע החלו בתכנון מסע הרכש. פגישה שגרתית ושנייה במספר בעניין תיערך היום (חמישי) ובה תהיה נוכחת צמרת ההנהלה. לאחרונה, כזכור, דיווחנו כי נערכה ישיבה כללית בנושא רכש עם אלונה ברקת, בה הוחלט על פנייה למיגל ויטור, ז'וסואה ויוסי אבוקסיס בשבועיים הקרובים. על פי נוכחותה בישיבה והדברים שהושמעו בה, מסתמן כי ברקת תעביר כסף למועדון גם בעונה הבאה.

בבאר שבע אישרו כי החלו לעסוק בהכנות, כולל פנייה לשניים מהזרים המובילים בקבוצה. במהלך השבוע הקרוב צפוי להתחיל גם המשא ומתן עם אבוקסיס. בשיחה ראשונית עם ויטור, הוצע לבלם חוזה לעונה. בשיחה עם סוכנו של ז'וסואה נאמר כי לשחקן יוצע חוזה לשנתיים. כפי שפורסם כאן לראשונה, במועדון קיבלו החלטה כשבוע לפני שלב הבתים לפיה יוסי אבוקסיס יקבל הצעה לשנתיים אם לא יחתום בנבחרת ישראל. אבוקסיס עצמו, שהבין כי הכיוון הוא למנות את רוטנשטיינר, הסכים להיפגש עם ההנהלה ומעוניין להמשיך בתפקידו. כעת דורש המאמן בלם ושחקן התקפה. כזכור, השבוע פרסמנו כי תורג'מן מתרחק מהמועדון בשל הדרישות הכספיות שלו בעוד שבית"ר ירושלים כבר פנתה אליו באופן רשמי.

במועדון אישרו כי קיבלו אישור עקרוני מהעירייה לארח בטרנר. האישור ייחתם סופית בימים הקרובים, אבל ההחלטה הזאת גורמת לראשי המועדון לעסוק בענייני רכש ולפנות זמן מעיסוק בעניינים ביורוקרטים שקשורים באירוח בטדי. הקבוצה קיימה אימון בוקר ממנו נעדר, כמובן, אנתוני וארן. סינטיהו סלליך אינו כשיר עדיין וגם מרואן קבהא מחלים מפציעה. השלושה יחזרו במהלך הסגר ויעמדו לרשות אבוקסיס לאחריו.

המאמן רוצה את חאתם עבד אלחמיד, שטרם שוחרר מסלטיק בהשאלה. יחד עם זאת, במהלך השבוע ייעשה ניסיון נוסף לצרף את שחקן ההגנה ולבדוק האם תנאי שחרורו השתנו. במועדון פנו לסוכנו דודו דהאן כדי שיבחן את האפשרות להחתימו, אך טרם הוגשה הצעה רשמית לסלטיק.

ז'וסואה יקבל הצעה לחוזה לשנתיים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי