טירוף בכפר סבא: אלישע רוצה 5 שחקנים בחלון ההעברות

אלישע לוי | דני מרון

אווירה טובה במועדון של יצחק שום אחרי הניצחון על פתח תקווה. המאמן דורש חיזוק משמעותי בינואר, ולקח את שור וסטויאנוב כפרוייקט אישי. סוקונה עשוי להישאר, שימוקס הליטאי ובבייב עשויים לחתום

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

עד לפני שני משחקים ומינויו של אלישע לוי לתפקיד מאמן הקבוצה, הפועל כפר סבא נראתה כאחת המועמדות הראשיות לנשור לליגה השנייה., אלא שלאחר שני משחקים בתפקיד דברים השתנו. במיוחד לאחר הניצחון אמש (חמישי) 0:2 על מכבי פתח תקווה, שאחריו לוי צובר כבר ארבע נקודות מתוך שש. גם ההגנה, שהייתה מהחלשות בליגה, שמרה על שער נקי, על אף הרכב הטלאים.

צפו בתקציר: 0:2 להפועל כפ"ס על מכבי פ"ת

"יש תחושה טובה", אמרו במועדון. אמנם זאת עדיין לא היכולת שאנחנו רוצים לראות, אבל בהחלט רואים קבוצה מאומנת, קבוצת כדורגל שכל אחד יודע את תפקידו".

לוי זוכה לקרדיט על השבוע הראשון שלו בזכות לא מעט סיבות. הראשונה, החזרתו לחיים של החלוץ אמדו סוקונה, ששבר אמש בצורת ארוכה וכבש את השער הראשון לזכות כפ"ס. אם עד לפני כמה ימים סוקונה היה המועמד הראשון מבין הזרים לעזוב, אלישע הבהיר לראשי המועדון עוד עם הגעתו כי הוא כן מאמין בו וחושב שצריך לתת לו את הצ'אנס. כעת, איש בקבוצה לא יופתע אם הוא יישאר עד תום העונה.

שנית, לוי לקח כפרוייקט את שני השחקנים הצעירים איתי שור ויוני סטויאנוב, שחקנים אותם סימנו בהנהלה כאלו שירצו שיפרצו העונה. שור שיחק אמש משחק שני ברציפות כבלם (תפקיד זר לו) והיה מהבולטים, כשגם סטויאנוב שולב כמחליף ובישל את השער השני לעומר פדידה.

אמדו סוקונה, אלישע לוי | דני מרון

אבל המאמן לא נח. הוא רוצה להתחזק בלפחות חמישה שחקנים – אחד מהם הוא הקשר יאסיר אסאני, שעל מועמדותו פרסמנו אמש כאן לראשונה, כשגם הקשר הליטאי דומאנטס שימוקס נמצא בשיחות וצפוי גם הוא להצטרף. מלבד זאת, לוי רוצה לצרף גם בלם זר ובהמשך עוד חלוץ ואולי אף מגן.

כפי שפורסם כאן, הקשר אלי בבייב כבר החל להתאמן עם המועדון. בצוות המקצועי רוצים לצרפו וכעת העניין יוכרע מול הבורר עמיאל תגר, שכן בבייב עדיין מחזיק בחוזה במכבי פ"ת ובהחלטת הבורר נקבע כי יוחזר מיידית לאימונים במלאבסים. לוי נתן אור ירוק להנהלה לצרפו וברגע שהעניינים הבירוקרטיים יפתרו, הוא צפוי להצטרף.

בגזרת הפצועים – עומר דנינו סיים את תקופת הבידוד לאחר שהיה חיובי לנגיף הקורונה ויחזור לסגל במחזור הבא לאחר הסגר. טל מכלוף סובל מכאבים בגבו וגם הצילום שעבר לא הצליח לאבחן במדויק את חומרת הפציעה. גם הקשר טריקו גטהון, שסובל מכאבים בשריר האחורי, ינצל את הפגרה כדי להתאושש.

יאסיר אסאני מימין | PAVEL KOUBEK/TT News Agency/AFP via Getty Images

"אני חושב שהגענו מוכנים למשחק ואלישע הכין אותנו טוב", סיכם את המשחק בן רייכרט, אשר בישל את השער הראשון. "עבדנו מתחילת המשחק עד הסוף וראו שאנשים באו להילחם והבינו את המצב של הקבוצה".

"היה משחק טוב, יצרנו הרבה הזדמנויות", המשיך הקשר. "אני מקווה שבמשחק הבא נהיה חדים יותר מול השער. תמיד רצינו לשחק כדורגל. לפעמים יותר הולך, לפעמים פחות הולך. באנו מוכנים למשחק, מצאנו את נקודות התורפה של מכבי פ"ת. ניצלנו את זה מצוין והתוצאה הגיעה לנו".

בן רייכרט, מוחמד הינדי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי