בנתניה נרגעו: הפציעות של אברהם ועזרא לא חמורות

לאחר הניצחון על סכנין, בעיר היהלומים דאגו לשני השחקנים שנפצעו, אך לאחר סבב בדיקות נשללו האפשרויות להשבתה ממושכת של הקשרים. אקס הפועל באר שבע סובל מכאבים בברכו אך לא נשלח לצילום

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצאו שבעי רצון מהניצחון 0:1 על בני סכנין ביום רביעי האחרון, ששבר רצף ארוך של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ובעיקר השאיר את הקבוצה עם הסיכויים להשתלב בפלייאוף העליון.

מעבר לניצחון, במועדון קיבלו אתמול (חמישי) בשורות חיוביות מהבדיקות של הקשרים אביב אברהם וחן עזרא. הראשון, הוחלף במחצית הראשונה לאחר פציעה בברכו ומירר בבכי, כאשר החשש בעיר היהלומים היה מפגיעה ברצועה הצולבת, אך לאחר בדיקת של רופא הקבוצה דוקטור אחמד ביאדסה, האבחון מדבר על מכה בלבד.

למעשה, לפי העדות הראשונית, אברהם לא סובל מפציעה ברצועות, כאשר גם צילום שעבר אתמול לא הראה על פגיעה חמורה בברך. יש לציין, שברכו של הקשר עדיין נפוחה ועל כן בקבוצה יעקבו אחר מצבו, כשאם לא תהיה ירידה בנפיחות, הוא ייבדק בשנית כשבכל מקרה בנתניה ייתנו לו את הזמן להתאושש בימים הקרובים.

אברהם מקבל טיפול. בנתניה שמחו מתוצאות הבדיקה שעבר | ברני ארדוב

בנוגע לעזרא, הקשר אמנם לא עבר צילום ועדיין סובל מכאבים משמעותיים בברכו, זכר להיתקלות עם בלם סכנין חסן חילו שלא זכתה לשריקה לפנדל, אך גם כאן ההערכה היא שמדובר במכה בלבד וכרגע בקבוצה לא שולחים אותו לצילום.

המאמן ההולנדי ריימונד אטוולד העניק לשחקניו מספר ימי מנוחה לאור העומס במשחקי הליגה בתקופה האחרונה, כשהם צפויים לחזור לאימונים ביום ראשון. לאחר חידוש הליגה לקבוצה של אטוולד צפוי משחק קשה מאוד נגד האלופה מכבי תל אביב, אם כי במשחק בסיבוב הראשון סיימו היהלומים ב-2:2 כאשר הובילו פעמיים.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי