תחושות טובות בבני יהודה אחרי התיקו, צדק וברדע מועמדים

בבני יהודה קיבלו בברכה את ה-0:0 עם מכבי ת"א: "ברור שלא חגגנו אך זו תחושה טובה אחרי התקופה האחרונה הקשה". מורי, זריהן ודוס סנטוס יהיו כשירים לחידוש הליגה. בקבוצה רוצים להתחזק בבלם וחלוץ

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה אתמול (חמישי) משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, אבל הפעם ממש לא ירדה מאוכזבת מכר הדשא. הקבוצה משכונת התקווה נפרדה ב-0:0 ממכבי תל אביב ושוב הצליחה לגנוב נקודות לאלופה אחרי ה-2:2 אי שם במחזור השני. כמובן שמדובר רק בתיקו, אך בסיום נראה שהרבה מאוד לחץ השתחרר אצל כולם במועדון אחרי התוצאה הטובה.

תכנית המשחק עבדה היטב, משחק ההגנה סוף סוף היה מצוין ולא חולקה שום מתנה ליריבה, ואפשר להבין מדוע בבני יהודה סוף סוף שוב אופטימיים. תמיר בן עמי עמד על הקווים בפעם השנייה בתמיכתם של כפיר אדרי ויעקב אסייג מהספסל, והשלושה הצליחו להפתיע כאשר דווקא שי מזור פתח כבלם שלישי ולא עמית כהן כפי שקרה במשחקים האחרונים. כהן שיחק כמגן שמאלי, בעוד מישאל ראנז'ל שיחק בכנף השמאלית ובעמדה קדמית מאוד. ותכנית המשחק עבדה מהדקה הראשונה ועד לאחרונה.

לאורך ההתמודדות, אדרי ובן עמי כל הזמן דאגו לשמור את השחקנים ערניים, הזכירו להם לחזור להגנה כדי להימנע ממצב שמכבי ת"א תתפוס את הכתומים לא מוכנים – וזה הצליח. "ברור שלא חגגנו אבל זה קצת הרגיש כמו ניצחון אחרי כל התקופה האחרונה", אמר שחקן במועדון. "קצת יותר ריכוז בהתקפה ויכולנו גם באמת לנצח, אבל לא צריך להיות חזירים. כולם חשבו שנקבל רביעייה. חבל שעצרו את הכדורגל מצד אחד, אבל הסגר יעשה לנו טוב".

תמיר בן עמי | דני מרון

המשחק הזה היה האחרון של הכדורגל הישראלי לפני פגרת הסגר הכפויה, ואם יש קבוצה שהדבר מגיע לה בזמן זו בני יהודה, שסובלת מכמות גדולה מאוד של שחקני מפתח נעדרים. רק שישה שחקנים ישבו אתמול על הספסל, ביניהם השוער השני ברק לוי. לאחר הפגרה דן מורי, ניב זריהן ואליסון דוס סנטוס יחזרו לכשירות ומדובר בחיזוק הוא משמעותי מאוד. מצבו של עמית זנטי פחות ברור. גם מתיאה ליואיץ' שריצה אתמול עונש הרחקה ישוב כמובן.

מי שנפצע אתמול ממש לקראת הסיום הוא אבישי כהן, אך לא נראה כי מדובר במשהו חמור. חזרתם הצפויה של מורי ודוס סנטוס תוסיף עומק משמעותי מאוד למרכז ההגנה הדליל, אך בכל זאת בקבוצה מעוניינים להתחזק בבלם. כידוע, בין המועמדים נמצאים שיר צדק מהפועל באר שבע וניר ברדע ממ.ס אשדוד. כמו כן, ישנו רצון לצרף חלוץ זר.

דן מורי. הסגל יתמלא לאחר הפגרה הכפויה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי