תקרית סוערת בחודרוב: עימות פיזי בין האפסנאי לאופק בלס

אלי בואנו והשחקן הצעיר התעמתו, כאשר איש המועדון דחף וקילל והשניים נשלחו לביתם. "אין דבר כזה שגבר בן 70 ירים יד על שחקן צעיר. זה לא יקרה בהפועל תל אביב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הרוחות סוערות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד אתמול (רביעי) 2:1 למ.ס. אשדוד. האדומים עוברים עונה לא קלה על המגרש ומחוצה לו, והבוקר (חמישי), נרשמה תקרית מצערת במתחם חודורוב. האפסנאי הוותיק, אלי בואנו, נשלח הביתה לאחר תקרית עם השחקן הצעיר, אופק בלס. לספורט1 נודע כי השניים הגיעו לעימות פיזי, עם דחיפות, קללות וכמעט תגרה של ממש. גורם במועדון סיפר כי לאחר התקרית, מנכ"לית הקבוצה אודליה פרידמן שלחה את האפסנאי הביתה, ואת השחקן הצעיר להירגע בביתו.

בסביבת המועדון הבהירו: "אין דבר כזה בהפועל תל אביב שגבר בן 70 ירים יד על שחקן צעיר. אופק לא עשה דבר ולא השתמש באלימות פיזית. כאן זה לא יקרה יותר". השחקנים היו המומים מהתקרית ומיהרו להפריד כוחות. עוד נמסר בהודעה רשמית: "מועדון הפועל תל אביב מגנה בכל תוקף כל גילוי של אלימות באשר היא – ובפרט את האירוע שהתרחש הבוקר במתחם. הנושא יטופל בחומרה בין כותלי המועדון".

אופק בלס הוא בנו של שחקן הפועל תל אביב בעבר, יוסי בלס, ונכדו של כדורגלן העבר, דוד (סלים) קרמו שחרן, שזכה עם הפועל תל אביב באליפות אסיה בשנות השישים. אלי בואנו עובד במועדון קרוב לשלושים שנה וגם אחיו, אברהם (יאשין) בואנו היה אפסנאי במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי