קלינגר ישתף את שחקני הרכש באופן מיידי, הקהל תבע פיצוי כספי

איינבינדר, לידור כהן ואופק ביטון ישולבו נגד הפועל חיפה בתקווה לצאת לדרך חדשה. האוהדים טוענים שההנהלה מזלזלת בהם כשלא הציעה מתווה לאחר הקורונה. מהמועדון נמסר: "מתווה יוצג כשתתאפשר החזרת קהל למגרשים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב שמדורגת במקום האחרון בטבלה ורשמה הפסד מאכזב למ.ס אשדוד כזכור, מקווים לצאת לדרך חדשה לאחר סיום הסגר שאמור להיות שבועיים ורוצים לנצח את הפועל חיפה, הקבוצה שגברה עליה בכל חמשת משחקי הליגה האחרונים, במידה שלא יהיה שינוי בלוח המשחקים המתוכנן מצד המנהלת וההתאחדות לכדורגל.

המאמן ניר קלינגר מתכנן לשתף כבר במשחק הקרוב את שלושת שחקני הרכש החדשים – הקשר דן איינבינדר שכבר התאמן עם האדומים, שחקן ההתקפה לידור כהן וכן הקשר הצעיר אופק ביטון שמוסיפים תחושת עומק לסגל הקבוצה וכן ביטחון באימונים.

מעבר לכך בקבוצה מאמינים כי אדי גוטליב שנעדר מששת משחקי הליגה האחרונים בשל פציעה – יוכל לשחק לשוב להרכב. הבלם מגביר את הקצב מדי יום לאחר המתיחה בשריר הירך האחורי אך בקבוצה לא ירצו לסכנו כמובן. מנגד, רועי זיקרי הפצוע בשרירי הבטן ייעדר וגם המגן הימני ניב סרדל שסוחב פציעה בשריר הירך האחורי.

גוטליב. מחכים לחזרתו | אריאל שלום

כמובן שהאדומים מקווים להמשיך להתחזק אך התוכנית לצרף את בן שהר חלוץ אפואל ניקוסיה אינה מתקדמת. שהר כבש צמד במשחק הליגה האחרון ומחזיק גם בהצעה ממכבי חיפה. הוא טרם פנה לראשי הקבוצה הקפריסאית בבקשה לשחרור וגם הצמד שכבש יקשה על המהלך. נראה כי לאור המצב הקבוצה תנסה להחתים את פאטוס בצ'יראי שכבר סיכם בקבוצה. סוכנו אדם קידן פועל לצרפו מוויסלה קראקוב הפולנית בה אינו זוכה למספיק קרדיט. אם המהלך לא יבשיל בימים הקרובים – הפועל תחפש חלוץ אחר.

בנושא אחר, אם הצרות הכלכליות של המועדון לא מספיקות הרי שאוהדי הקבוצה העבירו מכתב התראה למנכ"לית המועדון אודליה פרידמן ובו הם דורשים לקבל פיצוי כספי על המנויים בגין העובדה שהחל מחודש מרץ לא היה קהל במגרשים. מדובר בסכום המוערך כשני מיליון שקלים ל-8,000 המנויים. האוהדים הדגישו כי כל סכום שייאסף במסגירת תביעה זו יוקדש לתרומה לצדקה.

עו"ר אסף אלוויה מסר: "לצערנו, הנהלת הפועל מזלזלת באוהדי הקבוצה פעם אחר פעם, גם בהתבטאויות השונות בכלי התקשורת וגם בכך שלא העלתה אף הצעה למתווה לפיצוי למינויים המסורים שלה, זאת למרות שׁבזכות תמיכת קהל אוהדי הפועל תל אביב המועדון זכה לרשת ביטחון גדולה מהמדינה". עוד אמר: "מצופה היה מהנהלה שמכבדת את אוהדיה להוקיר את תמיכתם בתקופה מורכבת זו, ולהציע איזה מתווה, ולו סמלי, לפיצוי האוהדים על תרומתם הכספית למועדון. למרבה הצער הנהלה זו מנותקת לגמרי מהקהל ולאחר פניות רבות מצד אוהדים בנושא הוחלט להגיש את התביעה, אשר כל סכום שייתקבל ממנה יוקדש חזרה לתרומה לקהילה".

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן, מיהרה להגיב וטענה כי לא כך פני הדברים: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב נמצא בקשר רציף עם ארגוני האוהדים – ובניגוד למה שהוצג במכתב ההתרעה שהתקבל במשרדי המועדון הבוקר (שני), הנהלת המועדון אינה "מתעלמת" מהעובדה שלבעלי המנויים מגיע פיצוי בגין המשחקים שהפסידו בעקבות פרוץ משבר הקורונה".

פרידמן פירטה: "אנו נמצאים בעיצומו של משבר עולמי, שגרם לנזקים כספיים עצומים לכדורגל הישראלי ולמועדון בפרט. במקביל למכתב שנשלח אלינו, התקבלו מאות הודעות מרגשות מאוהדים המחזקים את ידי ההנהלה והצוות המקצועי במשימה החשובה העומדת לנגד עינינו: חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב". לדבריה אוהדים רבים הודיעו כי הם מוותרים מראש על הפיצוי בגין המשחקים. "למרות זאת, התחייבנו בעבר ונעשה זאת שוב: ברגע שתתאפשר כניסת קהל למגרשים, יוצג מתווה מפורט לכלל מחזיקי המנויים מעונת 19/20, בו יתאפשר להם לקבל פיצוי בגין המשחקים שהפסידו בעקבות משבר הקורונה".

בסיום ביקשה המנכ"לית מהקהל לתמוך בקבוצה: "יש בפנינו עוד משימות חשובות העונה. אוהדי הפועל תמיד היו התומכים והנאמנים ביותר בארץ – ואנו קוראים לכולם להתאחד סביב הקבוצה בזמנים קשים אלה, בהם היא זקוקה לתמיכתכם יותר מכל. בתקווה שנחזור במהרה לשגרה – והקהל ישוב למגרשים עוד העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי