גולן: "סיסה הבלם הטוב בליגה, הוא יימכר במיליון יורו"

המנהל המקצועי של הפועל חדרה הודה כי לשחקן מחוף השנהב אין הצעה רשמית, אך מאמין שיעזוב בקרוב. לגבי צירופם של אפריאט ונחמיאס אמר: "מזכירים לי את אבו פאני ואליאל פרץ". וגם: האם אלמוג בוזגלו יגיע?

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

עוד לפני פתיחתו של חלון העברות, הפועל חדרה צירפה אתמול (ראשון) באופן רשמי את רז נחמיאס מהפועל חיפה ויהב אפריאט מהפועל כפר סבא במטרה שיעזרו לקבוצה מהשרון לשרוד עונה שלישית ברציפות בליגת העל. אם תשאלו את המנהל המקצועי אורן גולן, לשניים יש פוטנציאל והם יכולים להצליח. בראיון בתוכנית הספורט של רדיו 103FM התייחס גולן גם לאפשרות לצרף את אלמוג בוזגלו ושיבח את הבלם ג'ונתן סיסה.

האזינו לראיון

עם ריף מסיקה זה לא הלך לפני שנה וכעת לקחת סיכון גם עם אפריאט ונחמיאס: "יש שוק ויש מה שהמועדון יכול להביא. הפועל חדרה לא צריכה לבצע מהפך של חצי קבוצה, היא צריכה חיזוק נקודתי במרכז המגרש ולתת להתקפה לעבוד ולהתחבר. אנחנו לא מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אנחנו לא יכולים להביא שחקנים מוכחים, אני מאוד מאמין גם ברז וגם ביהב, הם מאוד מזכירים לי את מוחמד אבו פאני ואליאל פרץ שהיה כאן".

האם תנסה לצרף את אלמוג בוזגלו ששוחרר מהפועל חיפה: "יש לנו ברזילאי נהדר בקו אחד ועכשיו את אפריאט בצד השני ועוד מחליפים אני לא יודע אם הפועל חדרה יכולה לשלם לבוזגלו. אין לנו משאבים".

שחררת שחקנים תמורת אלו שהגיעו: "נכון, אנחנו לא רוצים לבזבז את כל התחמושת ואני מזכיר שחלון העברות עוד לא נפתח. נתחיל את החודש המלא נראה את המשחקים ויש כל שלושה ימים משחק ונראה מה יהיה".

אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

אתה עדיין חושש לרדת ליגה: "זו עונה מטורפת, אני רואה את הפועל תל אביב מתחזקים וגם את כפר סבא".

אם הליגה תקוצר איך מצמצמים בכלל את הפלייאוף התחתון: "מדברים על כל מיני תרחישים, אולי אפילו רק ליגה סדירה, מדברים אולי על הקפאת העולות ויורדות. אני מקווה מאוד שיהיה כדורגל ומאמין שבשבת הבא הליגה תחזור ושהטובים ביותר יישארו".

קיבלתם הצעה על ג'ונתן סיסה: "עדיין לא. אבל הוא יימכר בקרוב מיליון יורו, הוא הבלם הכי טוב בליגה".

ג'ונתן סיסה
ג'ונתן סיסה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי