בן ביטון חתם רשמית בהפועל ת"א, מאמץ לצרף גם את בצ'יראי

בן ביטון מוצג בהפועל ת"א | יח"צ

המגן השלים את מעברו ממכבי ת"א בחוזה לשנתיים וחצי, כפי שפורסם לראשונה בספורט1: "תמיד הייתה לי פינה חמה בלב למועדון", אמר לפני אימון הבכורה. . וגם: ניסיון לסכם גם עם החלוץ, עתיד בואטנג והמכתב של האוהדים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בן ביטון הפך הבוקר (שלישי) לשחקן הפועל תל אביב. המגן הימני, שסיכם במועדון נעוריו כבר בשבוע שעבר, כפי שפורסם כאן לראשונה, חתם היום רשמית לשתי עונות וחצי וכבר הספיק לערוך אימון בכורה.

ביטון אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להיות כאן, במועדון שגדלתי בו, מקום שתמיד הייתה לי פינה חמה בלב עבורו. אעשה הכל לעזור לקבוצה לצאת מהמצב שהיא נקלעה אליו, זה מועדון שחייב להיות בליגה הראשונה, זה ברור לכולם. יש בי אמונה גדולה בקבוצה הזו".

אמש הביא ביטון לראשי הפועל תל אביב את האישורים שנדרשו לחתימה: השחרור ממכבי תל אביב, שם החזיק בחוזה עד תום העונה הנוכחית, והשחרור מהפועל באר שבע בה היה לו חוזה לעונה הבאה. ביטון בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק בכל קבוצות המחלקה, למעט הבוגרת. עם קבוצת הנוער הוא זכה בגביע המדינה ב-2009.

בן ביטון | הפועל תל אביב, רשמי

בהפועל תל אביב כבר עובדים על החיזוק הבא ושואפים לסגור ב-36 השעות הקרובות את צירופו של החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי. במועדון פועלים להשגת שחרורו מקבוצתו הפולנית ויסלה קראקוב, בשורותיה הוא כמעט ואינו זוכה לדקות. בצ'יראי קיבל הצעה לחוזה עד סוף העונה, עם אופציית הארכה בשנה נוספת.

בינתיים, נראה כי שחקן שצפוי לעזוב הוא עמנואל בואטנג. בתחילת העונה האדומים קיבלו הצעת רכישה תמורת כ-400,000 דולר מגורם בכיר בבני יהודה, אולם אז הבעלים איציק ניסנוב השיב בשלילה. בימים האחרונים הכתומים גילו עניין בקשר הגנאי פעם נוספת והתפתחויות בנושא צפויות לקרות. מי שמיועד לתפוס את מקומו של בואטנג בקישור הוא דן איינבינדר, שהצטרף לאחרונה מבית"ר ירושלים, כאשר גם אופק ביטון שנרכש מסקציה נס ציונה יקבל במה.

הפועל תל אביב תקיים הבוקר משחק אימון פנימי, שאחריו המאמן ניר קלינגר אמור להחליט האם לצרף את הקשר הנבחן, אלמוג אוחיון. במהלך הימים הקרובים המועדון אמור להשאיל לקבוצות אחרות לפחות שני שחקנים מהסגל הרחב. בקבוצה חוששים כי הפציעה של החלוץ רועי זיקרי בשרירי הבטן תגרום לו להיעדרות של חודש ימים לפחות.

בואטנג. בדרך לבני יהודה? | ברני ארדוב

בנושא אחר: הרוחות ממשיכות לסעור בקרב קהל אוהדי הפועל תל אביב ומכתב נוסף שלחו אוהדים היום להנהלת המועדון. המכתב הנוכחי נשלח לאחר הדיווחים על תביעה ייצוגית בשם 8,000 מנויי המועדון לגבי פיצוי בגובה 2 מיליון ש"ח על תקופת הקורונה. נוסח המכתב הופץ בקבוצות פייסבוק של אוהדי הקבוצה, ועשרות אוהדים חתמו עליו.

הם כתבו במכתב: "נרצה להדגיש כי ההתראה נשלחה בלא ידיעת והסכמת רבים מבעלי המינויים. יחד עם זאת, אנו סבורים בהגינות כי יש להגיע למתווה מוסכם וראוי, כזה שלא יגרור את המועדון להליכים משפטיים מחד, ויפצה האוהדים על פי מפתח שיוסכם מאידך. בעת הזו, של משבר כלכלי קשה בקופת המועדון ושל סכנה ממשית לירידת ליגה נוספת, התכתשות מיותרת בבתי המשפט היא בבחינת מכת מוות עבור המועדון של כולנו".

עם זאת, באותו מכתב ששלחו האוהדים להנהלת המועדון, הם גם קוראים לשרון ניסנוב למשוך את תביעת הדיבה שהגיש נגד האוהד "פואד". כך מתוך המכתב: "אנו סבורים כי על בעלי המועדון לוותר ולהוריד מסדר היום את תביעת הדיבה שבכוונתם להגיש כנגד אחד מאוהדי הקבוצה, היות ויהיה בכך משום שימוש בכוחם באופן לא סביר כנגד הזכות הבסיסית של אוהדים להביע את מורת רוחם בעניין כזה או אחר".

חיים כהן, מנהל עמוד "הפועל זה הכי ישראלי שיש" ואחד מתומכי המכתב מסר: "אני אוהד הפועל תל אביב מסור כל חיי. כואב לי לראות את ההנהלה ואת קהל האוהדים מתכתשים על סכומי כסף שלא קיימים בקופת המועדון, או שמיועדים לחיזוק הקבוצה כדי למנוע שפל היסטורי של ירידת ליגה נוספת, ומנגד גם תביעות השתקה שמיועדות לפגוע במחאה הצודקת של הקהל".

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי