סילבס מחפש חיזוק: גררו מועמד להפועל חיפה

אדוארדו גררו | מאור אלקסלסי

המאמן מחפש שחקן נוסף לחלק הקדמי, שמו של הפנמי של מכבי תל אביב עלה כאופציה. במועדון ימתינו עם הרכש עד שיימצא פתרון לאלמוג בוזגלו, שמרוויח שכר גבוה. בקבוצה נושמים לרווחה: כל בדיקות הקורונה שליליות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה רוצה להתחזק. על כן, מאמן הקבוצה חיים סילבס הודיע אתמול (שני) לעידו לוי ואלמוג בוזגלו כי הם אינם בתכניות המקצועיות להמשך העונה ושהם רשאים לחפש קבוצה חדשה. במועדון מחכים לשחרורם של השניים, דבר שיקדם החתמת שחקנים חדשים, בכדי לא לפגוע בכספי רשת הביטחון ממשרד העוצר.

לוי הגיע רק הקיץ ולא השתלב בהפועל חיפה, גם בשל הפציעה. הבלם בוחן אופציות בליגת העל וגם בלאומית. בוזגלו, לעומתו, בעל שכר גבוה שעשוי להקשות על מעבר. כפי שפורסם בספורט1, הקשר מועמד לקריית שמונה ולבני יהודה, אך הבהיר לאנשי הפועל חיפה שיעזוב רק אם יקבל הצעה שלא תפגע בו מקצועית כלכלית.

כידוע, סילבס רוצה חלוץ ובראש רשימת הרכש עומד אלון תורג'מן, אך הוא צפוי לחתום בוויסלה קראקוב. מלבד תורג'מן, כידוע גם ארון שוינפלד ופאטוס בצ'יראי הוצעו לקבוצה מהכרמל, וגם שלומי אזולאי מועמד. שחקן נוסף ששמו עלה ועשוי להוות פתרון לחלק הקדמי הוא אדוארדו גררו ממכבי תל אביב.

בינתיים, במועדון ערכו אתמול בדיקות קורונה – גם השחקנים וגם אנשי הצוות, זאת לאחר שהתברר כי איש צוות רפואי שנכח באימון ביום חמישי האחרון נמצא חיובי לנגיף. לשמחתם של אנשי הפועל חיפה, כל התוצאות הגיעו שליליות ולא התגלו נדבקים נוספים.

חיים סילבס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי