הרכש הראשון בדרך: שלומי אזולאי מתקרב לבני יהודה

חלוץ אסטרה ג'ורג'יו צפוי לעזוב את הקבוצה הרומנית להצטרף לכתומים בחוזה לעונה וחצי. היה במו"מ מתקדם גם בקיץ אך לא חתם לבסוף. הוקפא החיפוש אחר מאמן חדש

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה מתקרבת לחיזוק ראשון בחלון ההעברות של ינואר – החלוץ שלומי אזולאי. שחקנה בן ה-31 של אסטרה ג'ורג'יו הרומנית נמצא על סף סיכום בקבוצה משכונת התקווה וצפוי לקבל חוזה לעונה וחצי. אזולאי היה במגעים מתקדמים עם הכתומים כבר בקיץ, אך לבסוף לא חתם, וכבר בימים הקרובים צפויות להיות התפתחויות בנושא.

החלוץ עזב את בית"ר ירושלים אחרי סאגה ארוכה ועבר לרומניה, שם הוא מתנדנד בין הספסל להרכב. בכל זאת, הוא מעדיף לחזור לארץ שכן המשכורת שהוא מרוויח באסטרה לא גבוהה במיוחד ועל פי גורמים בסביבתו של השחקן, כבר בעת החתימה הוא לא פסל חזרה לישראל בינואר והבין שזו תחנת ביניים. גם הפועל חיפה מתעניינת באזולאי, אך הוא אמור להצטרף לבני יהודה עמה כבר נמצא במגעים מתקדמים כאמור.

בקבוצה הקפיאו חיפושים אחר מאמן והוחלט שכפיר אדרי ימשיך לשמש כסמכות המקצועית הבכירה, כאשר תמיר בן עמי יתמוך בו כבעל תעודת הפרו וכמי שיעמוד על הקווים על פי החוקה. אדרי ויעקב אסייג הם בעצם יהיו מקבלי ההחלטות המקצועיות, ומאמן השוערים משמש כמעין מאמן שני לצד המנכ"ל, שיחזור לתפקידו המקורי רק בסוף העונה במידה שאכן לא יתמנה מאמן קבוע.

אסייג ואדרי. כרגע הוקפאו החיפושים אחרי מאמן | ברני ארדוב

לפני הפגרה הכפויה, כזכור, הקבוצה מהשכונה חילצה תיקו 0:0 נגד האלופה מכבי תל אביב. עם חידוש הליגה הקבוצה אמורה לפגוש את הפועל כפר סבא והאקס אלישע לוי למשחק תחתית חשוב. הקבוצה במקום ה-11 בטבלה במרחק שתי נקודות מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי