אצילי התנצל בפני אוהדי מכבי חיפה וייקח חלק בפעילות למען הקהילה

עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

הקשר התייצב בכפר גלים וזכה לקבלת פנים חמה לאחר האירוע בבית הוריו, אוהדים שהמתינו לו שמעו התנצלות על קריאות "מכבי חיפה חיזבאללה" בעת חגיגות האליפות עם מכבי ת"א בקיץ. וגם: הדרישה בעקבות "פרשת הקטינות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יממה לא פשוטה עברה אתמול על עומר אצילי, אבל הבוקר (רביעי) האווירה השתנתה לחלוטין כאשר הקשר הגיע למתחם כפר גלים וחתם רשמית על חוזהו במכבי חיפה. מזה כ-24 שעות שהשחקן והמועדון עובדים על היום החגיגי והכרזתו כשחקן מכבי חיפה, אלא שבפועל התרחש אירוע אלים כאשר רימון הלם הונח בפתח בית הוריו של השחקן – בזמן שהוא עובר את הבדיקות הרפואיות במועדון.

כעת המשטרה חוקרת אם הרקע לאירוע נובע מחתימתו במכבי חיפה ועל רקע ההתנגדות מצד אוהדים ירוקים לקיום עסקה או שמא היו אלה אוהדי היריבות של מכבי חיפה שניסו לטרפד את העסקה. כמובן שגם קיימת האפשרות כי הרימון כלל לא כוון אל אצילי ומשפחתו וגם כיוונים אלה נבדקים.

צפו בעומר אצילי באימון הבכורה

אצילי, שכאמור ערך את המבדקים הרפואיים בזמן שהוריו התקשרו וסיפרו על האירוע, מיהר להגיע אל ביתם ואף תושאל על ידי המשטרה. במכבי חיפה שמרו עמו על קשר רציף והציעו כל עזרה שיידרש. "אצילי יקבל חיזוק וחיבוק מהצוות הקיים. הוא סופר חזק, הרבה יותר ממה שחושבים", אמר גורם בכרמל.

עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

בכל מקרה, במכבי חיפה וגם בסביבתו של השחקן הבהירו כי הם אינם מתכוונים לאפשר לאלימות לפגוע בתוכניות והקשר כאמור התייצב לאימון ליומו הראשון כשחקן מכבי חיפה, שם מיד זכה לקבלת פנים חמה מהאוהדים שהמתינו לו בכניסה למתחם בכפר גלים.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, עומר אצילי התבקש על ידי המועדון להתנצל על שירת "מכבי חיפה חיזבאללה" במהלך חגיגות האליפות של מכבי תל אביב ובנוסף, כתנאי על הצטרפותו, יתנדב בקהילה בעקבות פרשת הקטינות. "זה היה ברגע של אמוציות וללא כוונה לפגוע באף אחד ואני מתנצל על כך", אמר אצילי במעמד החתימה על אותן קריאות נגד המועדון בעונה שעברה.

הבעלים יעקב שחר דיבר על כך גם כן במעמד החתימה ואמר בין השאר: "היו פניות בעד ונגד. ה'בעד' עלה משמעותית על ה'נגד'. השיקול העיקרי נגד היה המעשה הבלתי מוסרי. לעומתו, פסיקת החוקרים שאין עבירה פלילית. אין למנוע מאדם לעסוק במקצועו ולפרנס את משפחתו. לכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה".

כאמור הקשר כאמור חתם היום בכרמל לשלוש שנים וחצי בחוזה של כ-300,000 יורו לעונה, כאשר חוזהו יכלול גם מענקים על אליפות והצלחות עתידיות באירופה, כולל מענק על העפלה לשלב הבתים בליגת האלופות. כידוע, השחקן בחר במכבי חיפה על פני בית"ר ירושלים וזאת במטרה לזכות כבר העונה באליפות.

עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי