שלומי אזולאי חתם בהפועל ת"א, גם בצ'יראי עדיין על הפרק

שלומי אזולאי | הפועל תל אביב, רשמי

אקס בית"ר ירושלים ואסטרה ג'ורג'יו הרומנית הצטרף ברגע האחרון, אך בשורות נועלת הטבלה עדיין לא ויתרו גם על המונטנגרי שמנסה להתיר את חוזהו בוויסלה. אלמוג אוחיון הנבחן ככל הנראה ישוחרר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עד לפני מספר שבועות, היעד מספר 1 של הפועל תל אביב לחיזוק ההתקפה היה החלוץ שלומי אזולאי. לאחרונה בקבוצה שינו כיוון מתוך הבנה שיהיה ריאלי יותר לצרף את פאטוס בצ'יראי, אבל בזכות התעקשות של המאמן ניר קלינגר ובמקביל לקשיים עם המונטנגרי ששייך לוויסלה קראקוב, הלילה (בין שלישי לרביעי) נרשמה פריצת דרך בשיחות ובשעות הצהריים אזולאי חתם לשנה וחצי והצטרף רשמית לנועלת הטבלה: "אני מאוד מתרגש לחזור לכאן, זה מועדון שמאוד נהניתי בו בקדנציה הקודמת. חשוב לי מאוד לחוות רגעים יפים בהפועל ולהגשים את המטרות שיש לנו השנה ובעזרת השם גם בעונה הבאה", אמר החלוץ.

עד אתמול בלילה עוד נראה היה שאזולאי, שנפרד מאסטרה ג'ורג'יו הרומנית השבוע, יחתום דווקא בבני יהודה שרשמה מולו התקדמות משמעותית במו"מ, אך האדומים נכנסו לתמונה ברגע האחרון והצליחו בזכות המאמץ שהפעיל ניר קלינגר להגיע מולו לסיכום על חוזה לשנה וחצי. יש לציין שלמרות החתמת אזולאי, אם בצ'יראי יצליח להתיר את חוזהו בוויסלה קראקוב בימים הקרובים, לא מן הנמנע שגם הוא יצטרף והפועל ת"א, שסובלת קשות בהתקפה, תוכל להתהדר בשניים מן החלוצים הבכירים בליגת העל.

אזולאי כבר נמצא בארץ וכאמור הצטרף ללא תמורה, לאחר כשלושה חודשים בלבד בליגה הרומנית במהלכם רשם שש הופעות, כבש פעמיים וגם בישל שער ב-347 דקות. נזכיר כי את העונה הוא פתח בבית"ר ירושלים ובמדיה אף שיחק במחזור פתיחת העונה בליגת העל וכן במוקדמות הליגה האירופית, אולם יוכל לחתום בהפועל ת"א על אף שזו תהיה קבוצתו השלישית העונה לאור שינוי בתקנון שנעשה עקב התפרצות הקורונה.

במקביל, הפועל תל אביב ככל הנראה תיפרד בקרוב מהקשר אלמוג אוחיון שנבחן לאחרונה במועדון. אוחיון חזר ארצה אחרי מספר חודשים בלורי האלבנית, אבל לא הרשים את ניר קלינגר וצוותו לעת עתה.

פאטוס בצ'יראי
בצ'יראי. עשוי להצטרף יחד עם אזולאי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי