הפועל ת"א לא מסתפקת באזולאי, אך שהר לא מראה נכונות להצטרף

האדומים רוצה שחקן התקפה נוסף, אולם החלוץ לא ממהר לעזוב את אפואל ניקוסיה. בצ'יראי יגיע רק אם ישתחרר ללא תמורה מוויסלה. במקביל, הירש מושך עניין ועשוי לעזוב, המגעים להארכת חוזהו של אלטמן תקועים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לשנות את פניה מקצה לקצה בחלון ההעברות בינואר. בסך הכל הצטרפו חמישה שחקנים לסגל של המאמן ניר קלינגר כאשר תוך 24 שעות הוחתמו המגן הימני בן ביטון (גדל במועדון) וכן הצטרף החלוץ שלומי אזולאי, כשהם מצטרפים אל דן איינבינדר, אופק ביטון ולידור כהן (גיל יצחק הצטרף עוד קודם לכן שכן היה שחקן חופשי).

במועדון קיים חשש ממשי מירידת ליגה שנייה בארבע השנים האחרונות (השנייה בעידן האחים ניסנוב) והשלישית בהיסטוריה מה שהביא לשינוי המקצועי. בסביבת הקבוצה אומרים כי מסע הרכש עדיין לא הושלם ובמועדון עובדים קשה על צירוף שחקן או שניים נוספים. לצד זה, בסביבת הקבוצה תוהים האם החיזוק הנוכחי לא היה יכול להתבצע כבר בקיץ מצד ראשי המועדון.

האדומים רוצים לצרף חלוץ נוסף אך העניין תקוע. בן שהר, נכון לעכשיו, אחרי הצמד שכבש והזעזוע בעמדת המאמן בקבוצתו, לא מראה נכונות להשתחרר מאפואל ניקוסיה ולגבי פאטוס בצ'יראי שכבר סיכם במועדון – הוא יגיע רק אם יצליח להביא את שחרורו מוויסלה קראקוב הפולנית. גם הקשר ניקו אולסק ממתין בינתיים להזדמנות נוספת בקבוצת וואלביק ההולנדית. במקביל, נבחנת האפשרות לחילופי שחקנים בבני יהודה – עמנואל בואטנג תמורת עמית זנטי. המהלך עשוי לקרות בימים הקרובים. בני יהודה גילתה בעבר עניין בקשר האדומים.

קלינגר. מסע הרכש נמשך | לירון מולדובן

הקפטן עומרי אלטמן אשר מסיים חוזה בקיץ ולא מצליח לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה, מנהל כבר שבועות ארוכים שיחות על חוזה חדש בקבוצה לעונה הבאה. תג המחיר לשחרורו בחלון ההעברות הקרוב הוא 300 אלף יורו, סכום שבעידן הקורונה קבוצות בישראל נרתעות לשלם. בסביבת המועדון אומרים התזמון לא אידיאלי ולא דנים כעת בחוזים לעונה הבאה וכשהגיע הזמן המתאים הנושא יטופל.

במשחק לאחר חידוש הליגה, כך מקווים בקבוצה, האדומים יתחילו במסע ההיחלצות מהמקום האחרון כאשר אדי גוטליב שנעדר בשל פציעה – אמור להיות כשיר. כבר דיווחנו על השאיפה של קלינגר לשתף את שחקני הרכש החדשים. השחקנים מבינים כי המאבק על המקום לא רק בהרכב אלא אף על הספסל – יהיה מעכשיו צפוף וקשה יותר. על כן, מספר שחקנים צעירים יקבלו הזדמנות לצבור ניסיון במועדונים אחרים.

ישנה אפשרות כי החלוץ שחר הירש, המבוקש אצל מספר קבוצות, יעבור בפתחו של חלון ההעברות. חלוץ הקבוצה עדן הרשקוביץ' אמור להמריא לחתימה בקרמיוטיסה בשורותיה משחק כבר ירין פרץ. רועי זיקרי, קשר הכנף, סובל מפציעה בשרירי הבטן ואמור להיעדר תקופה לא קצרה.

אלטמן. המו"מ עם הקפטן תקוע | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי