אצילי ילבש את המספר 9: "מעכשיו רק כדורגל". אבו פאני נפצע

הרכש הנוצץ התקבל בחום ואמר לאחר אימון הבכורה במכבי חיפה: מחכה כבר לעלות לדשא עם המדים הירוקים". הקשר נפגע בכתפו באימון וייעדר כ-10 ימים, חשש שיחמיץ את מכבי תל אביב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זאת הייתה יממה מורכבת במיוחד עבור עומר אצילי. הקשר בן ה-27 חתם אתמול (רביעי) רשמית במכבי חיפה לשלוש וחצי שנים ואף ערך את אימון הבכורה בכרמל, אבל כעבור מספר שעות נאלץ להגיע לתת עדות במשטרת בת ים. בחיפה הגדירו את צירופו של הקשר כעסקה המורכבת ביותר בעשור האחרון ומקווים כי המאמץ ישתלם לא רק העונה אלא גם בשנים הקרובות.

כזכור, אצילי שוחרר בין רביעי לחמישי וכבר למחרת נחת בבוקר בישראל וזומן לפגישה אצל בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג שניסה לשכנעו לשוב לקבוצה מהבירה. לאחר מכן אצילי עדכן בנעשה את יעקב שחר. בהמשך הזמין שחר את אצילי למשרדיו ביחד עם הוריו והצדדים שוחחו לקראת מעברו לחיפה. בסביבתו של אצילי סיפרו על מפגש חם וציינו: "עומר ומשפחתו הרגישו שיענקל'ה באמת רוצה לעזור והרגישו שיקבלו ממנו גב". לבסוף הקשר העדיף לחתום בשורות מוליכת הטבלה על חשבון הצעה מפתה מהקבוצה מהבירה.

מבחינה מקצועית כאמור אצילי ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה והתקבל בחום על ידי שחקני הירוקים וביניהם החלוץ ניקיטה רוקאביצה כאשר לשניים היכרות מוקדמת מימיהם בבית"ר ירושלים. "מדובר בשדרוג משמעותי מבחינתנו", אמר שחקן בקבוצה. השחקנים יודעים שמעבר להיותו שחקן איכותי מאוד בחלק הקדמי הוא יכול להיות אקס פקטור במאבק הצמרת מול מכבי תל אביב. "כולם זוכרים את ה-4:3 בעונה שעברה. הוא הרשים נגדנו והפעם הוא איתנו וזה מעולה", אמר אחד השחקנים. אצילי עצמו העלה פוסט ראשון לאינסטגרם כשחקן הירוקים וכתב: "יום ראשון מרגש – תודה לכולם".

לאחר מכן, אמר אצילי באמצעות סרטון ששחרר המועדון: "שמח להגיע לפה ומחכה כבר לפעם הראשונה שאעלה על הדשא עם המדים הירוקים. אני מקווה לתת את הכל כמו שאני יודע ורוצה לספר לכם שהמספר החדש שלי הוא 9. מעכשיו רק כדורגל".

היום נקבע כי המשחק נגד מכבי תל אביב ייערך ב-27.1, בעוד 13 ימים, ומי שנמצא בספק למשחק הוא מוחמד אבו פאני שהיום באימון נחבל בכתפו ומתוצאות בדיקה שנערכה עולה חשד לתת פריקה. לפי הודעת המועדון, השחקן יחל בשיקום בן 10 ימים והמשמעות היא כי יהיה מרוץ להכשירו ל"משחק העונה" בבלומפילד.

בעיה נוספת שמטרידה את בכר היא הפציעה של הקשר חוסה רודריגס שסובל מקרע במפשעה כאשר ההערכה כי ייעדר כחודש ימים. בחיפה מקווים שהספרדי יחזור לכושר במהרה לאחר שהפך לאחד השחקנים החשובים בפאזל של ברק בכר.

מוחמד אבו פאני | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי