"ייתכן שהשייח' יידרש להציג מחדש את הצהרת ההון"

הוועדה לאישור זכויות תתכנס בפעם השלישית. "כרגע לא בטוח שהעסקה תאושר", טוען גורם בהתאחדות. המצב משפיע בינתיים על תוכניות הרכש של בית"ר ירושלים שמתעכבות פרט לאלון תורג'מן המנהל מגעים להתרת חוזהו בפולין

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל החזרה לאימונים בבית"ר ירושלים ממשיכים להתעסק בחלון ההעברות ביום שלישי ופרט לאלון תורג'מן, שמנהל מגעים עם המועדון בימים האחרונים וקיבל הצעה רשמית מהפועל חיפה, המועדון טרם התקדם עם נושא הרכש. תורג'מן במגעים להתרת חוזהו באוסטריה וינה וימתין יממה נוספת לבית"ר לפני שיחליט האם לחתום בהפועל חיפה.

הסיבה לכל העיכוב הוא העיכוב בעסקה עם השייח' בן חליפה. על פי גורמים בוועדה, ההערכה היא שהחלטה בעניין השייח' לא תתקבל עד פתיחת החלון, כך שבית"ר עשויה לבצע רכש מוגבל ולהמתין לאישור העסקה. במועדון קיבלו בהפתעה את הדברים שאמרו כאן גורמים בוועדה לאישור זכויות, לפיהם גם אם יוסדר נושא תעודת היושר הוועדה נוטה שלא לאשר את הצהרת ההון של השייח'. 

גורם בהתאחדות אמר אתמול: "ייתכן שהשייח' יצטרך להציג מחדש את הצהרת ההון שלו. כפי שזה נראה כרגע, לא בטוח שהעסקה תאושר". בבית"ר, לעומת זאת, עדיין אופטימיים ומאמינים שהעסקה תאושר כבר בשבוע הבא.

משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי