הוועדה לחוגג: מסמכים – או שלא נאשר את העסקה. מתאוסיניו נדבק

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

בוועדה הקשיחו עמדות עם בית"ר ובינתיים תורג'מן העדיף את הפועל חיפה ונראה שגם שכטר לא יגיע. אם העסקה עם השייח' לא תתקדם, הבעלים יגביל את הרכש. הקשר היה אמור להגיע מחר לישראל ונותר בברזיל, אוחנה לא התאמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שלא הצליחה להחתים את עומר אצילי ואופק ביטון, בית"ר ירושלים איבדה אתמול (חמישי) גם את אלון תורג'מן. במועדון מרגישים שהוועדה להעברת זכויות לא תאשר את העברת הבעלות עד פתיחת החלון ביום שלישי ובכל מקרה הנושא נמצא תחת סימן שאלה גדול.

במועדון החליטו כי אם העברת הבעלות לא תתבצע, הקבוצה תסתפק בשחקן או שניים ותצמצם את כמות השחרורים. במקרה כזה, המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יתבקשו לחזק את הקבוצה בעמדה ספציפית, כנראה שחקן כנף זר. במועדון שוחחו עם אבי נמני, נציגו של איתי שכטר, אך הבינו שבשלב זה החלוץ לא משוחרר ממכבי תל אביב. כזכור, גורם בכיר בבית"ר אמר השבוע כי "האופציות בשוק מצטמצמות" והסיק כי גם במקרה של אישור העסקה, לא בטוח שיהיה אפשר לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית.

מתאוסיניו היה אמור להגיע מחר לישראל אך היום התברר כי הוא נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שנעשתה לו רגע לפני העלייה למטוס ועל כן הקשר נותר בברזיל. עוד לפני הידיעה על הידבקותו, במועדון אמרו: "אף אחד לא יודע באיזה מצב הוא נמצא, ייקח זמן עד שיתחיל להתאמן וגם אז צריך לראות איך הוא חזר. הוא התאמן איתנו עשר דקות לפני שנפצע. אין אפילו למה להשוות", אמרו בבית"ר. אם השחקן לא ייכנס לכושר ייתכן שיושאל, אבל כמו במקרה של שחקנים אחרים, עתידו יושפע מעסקת המכירה.

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

אגב, באימון שהתקיים היום, לא נטל חלק הקשר מיכאל אוחנה וזאת לאחר שהתלונן כי הוא אינו כשיר במאת האחוזים. במועדון בודקים מהו מקור הפציעה ומקווים שיהיה כשיר למשחק הראשון לאחר בפגרה, בשבת הבאה בקריית שמונה.

משה חוגג רצה לכוון העונה לאירופה ולמקום בצמרת הגבוהה, אך ברור כי במצב הנוכחי בית"ר תתקשה לשחזר את העונה שעברה, תחת רוני לוי. לאחרונה פרסמנו כי חוגג הציע 800 אלף שקל עבור רז טוויזר, חלוץ שהצוות המקצועי רוצה להביא בינואר, אך הפועל עכו דחתה את ההצעה.

ומה עם הוועדה להעברת זכויות? היא צפויה להתכנס בהתאם למסמכים שיוגשו לה. כרגע, בית"ר מתקשה להשיג את תעודת היעדר הרישום הפלילי של השייח' חמד בן חליפה ואם עד סוף השבוע הבא לא יושגו מסמכים חדשים, הוועדה צפויה להודיע כי לא ניתן אישור להעברת הבעלות ומסר ברוח הזו כבר הועבר לחוגג. במקרה כזה, בית"ר עשויה להגיש בקשה חדשה אך הסיכויים שתתקבל נמוכים. במועדון, אגב, עדיין אופטימיים ומאמינים שישיגו את המסמכים עד אמצע השבוע הקרוב.

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי