גרסיה המליץ לאתונה להחתים את קונטה. טוויזר יחתום בבית"ר?

אנטואן קונטה, ליוואי גרסיה | דני מרון

המגן בדרך החוצה ועשוי לחבור לחברו לשעבר. מיכאל אוחנה הלחיץ את הצוות המקצועי כשדיווח על כאבי בטן וייבדק. וגם: חוגג מנסה לרכוש את חלוץ עכו, ייאוש מעסקת מתאוסיניו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חודשיים וחצי חלפו מאז אותו אירוע זכור בו מתאוסיניו נפצע באימון בית"ר ירושלים ומירר בבכי. מאז הוא החל בשיקום אינטנסיבי בברזיל, אבל השמועות סביבו פסקו כאשר בבית"ר התכוננו לקראת בואו והוא היה אמור להגיע בסוף השבוע האחרון לארץ. עוד לפני ההודעה בשישי, בה הכריז המועדון כי השחקן חלה בקורונה והגעתו תתעכב, בבית"ר שקלו האם להשאיל את מתאוסיניו לקבוצה אחרת וכעת גוברים הקולות לבצע פרידה בינואר.

בצוות המקצועי לא יודעים מה יקבלו מהשחקן ומתי יהיה כשיר סופית. ההערכה היא שיחזור במהלך ינואר, מה שישבית אותו לתקופה של כמעט שלושה חודשים, מבלי שהשתתף אפילו במשחק אימון. "שחקן הגיע לכאן בתחילת הקיץ ועד עכשיו ראינו אותו עשר דקות באימון. עכשיו צריך לחכות שיסיים שם עם הקורונה, יחזור לארץ וגם אז ייקח קצת זמן עד שיתחיל להתאמן. כבר לא נקבל אותו בתחילת פברואר, כמו שחשבנו", אמרו בבית"ר.

משה חוגג, כך טוענים בבית וגן, מתעקש לתת לו הזדמנות משום שבבית"ר טוענים שרכשו אותו ב-750 אלף דולר, אלא שמקובים לעסקה לא בטוחים שהסכום הזה הוא מדויק וטוענים כי בית"ר שילמה, בפועל, פחות. כך או כך, המאמנים מחפשים שחקן כנף משום שהם עדיין לא יודעים מה יקבלו ממנו ולא ברור האם חוגג יאשר את הרכש. "אם אצילי היה מגיע לכאן, הוא בכלל לא היה רואה דשא, אז מה ההתעקשות עליו? אולי אם הוא ייצא לחצי שנת התאווררות, זה יעשה לו טוב", אמרו.

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

מיכאל אוחנה לא חש בטוב בסוף השבוע ובבית"ר היה מי שנלחץ מעט בתקופה כל כך רגישה. אבל אוחנה דיווח כי החולשה נובעת מכאבי בטן ולכן לא הגיע לבית וגן. בלי קשר לכך, אוחנה לא התאמן באופן סדיר בשבועות האחרונות בגלל פציעה, אבל בבית"ר סבורים כי היא מאחוריו. היום הוא ייבדק שוב, בתקווה שיחוש בטוב ויוכל לחזור להתאמן.

וכשרכש לא מגיע משום שהעברת הבעלות לבן ח'ליפה מתעכבת, חוגג בונה על השקעות לעתיד: במועדון מנסים ללחוץ על הפועל עכו לשחרר את רז טוויזר בינואר. ההצעה הראשונה נדחתה, אבל השניה עשויה להתקבל וייתכן שיגיע בקרוב מאוד לאימונים בבית וגן. עכו דורשת כמיליון שקל תמורת חלק מהכרטיס. גם בלם אשדוד ניר ברדע נמצא ברשימות.

בעניין אחר: במועדון עדיין מחפשים בלם שיחליף את אנטואן קונטה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 בשבוע שעבר, הבלם בדרך החוצה מבית"ר כשסוכנו כבר החל בניסיון למצוא לו קבוצה אחרת. אחרי שאולמיפיאקוס גיששה בנוגע להעברת הבלם ללא תמורה, בבית"ר הבהירו כי הם רוצים פיצוי, אלא שבינתיים שחקנית נוספת נכנסה לתמונה.

אנטואן קונטה, שי קונסטנטין | מאור אלקסלסי

סוכנו של קונטה, כך מתברר, רתם את ליוואי גרסיה כדי לסייע בהחתמת המגן בא.א.ק אתונה. גרסיה המליץ לצהובים-שחורים להחתימו וכעת הם אמורים להגיש הצעה רשמית להעברתו. ההערכה היא שהיוונים יגישו הצעה נמוכה יחסית, זאת משום שחוזהו של קונטה מסתיים בקיץ. בבית"ר שללו שמועות לפיהן קונטה יאריך חוזהו בקבוצה על מנת לנסות ולמכור אותו במחיר גבוה יותר. גם אלי אוחנה לא רוצה את קונטה בקבוצה, זאת בעיקר בשל התנהלותו.

בבית"ר הופתעו מהידיעה כאן בסוף השבוע, לפיה אייל ברקוביץ' רוצה את טל בן חיים בהפועל פתח תקוה. "אף אחד מהפועל פתח תקוה לא פנה אלינו, אבל כרגע אנחנו לא בשלב של שחרורים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי