אביטן יורה: "הפסקת האימונים? פינג פונג. הפילו תיק על העוזר"

ניסו אביטן | אריאל שלום

מאמן סכנין ביקר ב-103FM את עצירת אימוני קבוצתו לארבעה ימים: "לא קרה לאף קבוצה. במנהלת אמרו משרד הבריאות, שם הפנו אותנו במחזרה למנהלת. הראל סלע לא עשה שום דבר לא בסדר". וגם: הבעיות עם החלוץ שסיכם

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין עוברת ימים לא פשוטים. היום (ראשון) התברר כי מניין הנדבקים בקורונה בקבוצה עלה לשבעה, ובנוסף, עקב הפרת נהלי הקורונה, המנהלת תקנוס את הקבוצה ב-10,000 ש"ח. זאת, כיוון שהמועדון עדכן באיחור של שלושה ימים על כך שעוזר המאמן הראל סלע חש בתסמינים ונדבק.

מאמן סכנין, ניסו אביטן, התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM וסיפר כי במועדון הגישו בקשה רשמית לדחיית המשחק המתוכנן מול מכבי חיפה ביום שבת. "יש תחושה שהפילו על הראל את התיק. הוא לא עשה שום דבר לא בסדר. בסוף השבוע הקודם, לא האחרון, היינו בחופש. בדרך לאימון הוא לא הרגיש טוב וביקשתי ממנו לא להגיע. הוא לא היה במגע עם השחקנים כמה ימים קודם לכן. הוא עשה בדיקה, היה חיובי ועשינו מה שהיינו צריכים לעשות".

האזינו לראיון המלא

"אני מבין שבמנהלת כועסים שאולי הודענו קצת באיחור", אמר אביטן בנוגע לקנס שהקבוצה ספגה, אשר יירד מתוך התמריץ (400,000 ש"ח) שעובר לכל קבוצה בליגת העל בגין עמידה בהנחיות משרד הבריאות. "אני לא בקיא בכל הנהלים, אבל מבחינתנו, מאוד רצינו לשמור על כל השחקנים. לצערי, זה לא צלח".

"מה שעוד כואב ומפריע לנו זה שהשביתו אותנו לארבעה ימים", המשיך מאמן בני סכנין. "זה לא קרה לאף קבוצה. היום קיבלנו אישור לחזור להתאמן. נראה מה יהיה הדין לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי חיפה. מי החליט שמפסיקים להתאמן? במנהלת אומרים שמשרד הבריאות, במשרד הבריאות הפנו אותנו בחזרה למנהלת. היה פה איזשהו פינג פונג".

"ממה שאני יודע, אם יש לך 13 שחקנים זמינים צריכים לתת לך להתאמן", אמר אביטן. "אמרנו שנתייצב לשחק, אבל שייתנו לנו להתאמן. ארבעת הימים האלו שלא התאמנו בהם הם קצת בעייתיים. הגשנו בקשה רשמית לדחות את המשחק הראשון בשבת, בהנחה שבאמת חוזרים לשחק בסוף השבוע הזה".

רכש עתידי: "יש לנו סיכום עם חלוץ זר מהליגה השנייה ארצות הברית. הוא אמור להגיע לארץ. זה שחקן שאנחנו מאמינים שיכול לעזור לנו, אבל יש קושי. כל עוד יש סגר – יש הנחיה לא להנחית שחקנים זרים. כל עוד הסגר נמשך לא יהיה אפשר טכנית להביא אותו לארץ. יש קושי לא קטן, וגם בינואר אין יותר מדי מציאות. אנחנו עובדים קשה ומחפשים להתחזק, אבל עדיין לא מצאנו את השחקנים הנכונים".

הראל סלע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי