שכרו הגבוה של רמי גרשון מרתיע את המתעניינות, נדחה הטקס לכיאל

רמי גרשון
רמי גרשון | מאור אלקסלסי

בחיפה היו שמחים להיפרד מהבלם ולצרף מגן ימני על חשבון מאבוקה, אך הוא לא מצליח למצוא קבוצה. מכיוון שלא ברור אם קשר סכנין ישחק בשבת, הוחלט לקיים את הטקס במועד אחר. וגם: הסיוע של שחר לארז כלפון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה קיבלו בסיפוק גדול את החלטת הממשלה, שכידוע אישרה אתמול באופן רשמי לחדש את משחקי ליגת העל בסוף השבוע הקרוב. כעת, במועדון הירוק ממשיכים במרץ בהכנות לקראת המשחק מול בני סכנין באצטדיון סמי עופר (שבת החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט4) ומקווים לאגור עוד שלוש נקודות. אגב, בקבוצה תכננו לערוך טקס לבירם כיאל, האקס, אך הוחלט לדחות אותו למועד אחר בעקבות אי הוודאות בנוגע להגעתו של הקשר. הוחלט לקיים את הטקס לכבודו בפעם הבאה בה יגיע לסמי עופר, בתקווה שעד אז גם יגיעו אוהדים ליציעים.

בדומה לקבוצות נוספות, גם חיפה נרתמה למאבק להחזרת הספורט המקצועני ואתמול פרסם המועדון סרטונים של המאמן ברק בכר והקשר דולב חזיזה, שהצהירו כי הכדורגל הישראלי חייב לשוב בהקדם. במקביל, בכרמל סיפרו כי מאחורי הקלעים סייע הנשיא יעקב שחר ליו"ר המנהלת ארז כלפון. "יענקל'ה מכבד ומעריך את ארז ואת עבודות ומסייע לו ככל הניתן", אמרו הבוקר.

ומה קורה מבחינה מקצועית? בחיפה מנסים שלא להתעסק בבעיות של בני סכנין, שכידוע סובלת מהתפרצות קורונה וטוענת שהמשחק צריך להידחות. מההתמודדות ייעדרו חוסה רודריגס הפצוע ומוחמד אבו פאני המוצהב, שסובל גם הוא מפציעה בכתפו. השניים ינסו להגביר בקרוב את קצב האימונים וזאת במטרה להיות כשירים ל"משחק העונה" נגד מכבי תל אביב ביום רביעי.

בירם כיאל | אריאל שלום

באשר לרכש, כדי לא לחרוג מהתקציב ובמטרה לקבל את רשת הביטחון, נראה שהירוקים לא יצרפו שחקן נוסף והמשמעות היא שארנסט מאבוקה יישאר ויהווה גיבוי לרז מאיר שהפך לבאנקר בהרכב של בכר. אופציה נוספת הייתה שחרורו של רמי גרשון, לו חוזה עד תום העונה הבאה, דבר אשר היה מאפשר לצרף מגן. גם אחרי הקיצוץ בשכרו, גרשון מרוויח שכר גבוה, כ-250 אלף יורו לעונה, מה שמקשה עליו מאוד למצוא קבוצה.

בחיפה מבינים כי שכרו הגבוה של גרשון הרתיע קבוצות ששקלו לצרפו, כשבמקביל גם מיעוט הדקות ומצבו הרפואי בוודאי מדאיג את המתעניינות. הבלם לא שותף העונה במסגרת הליגה, רשם 102 דקות בגביע הטוטו וסבל ממספר פציעות. "רמי בחור נהדר, נכנס אמיתי בחדר ההלבשה, אבל מבחינה מקצועית אין לו שם השפעה על הקבוצה", אמרו הבוקר בחיפה על השחקן שמכורח הנסיבות צפוי להישאר לפחות עד תום העונה.

רמי גרשון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי