בית"ר העבירה לבאר שבע את התשלום עבור אוחנה

הצדדים מצאו פתרון לתשלום בגובה 4.75 מיליון שקל. במחזיקת הגביע אישרו: הכסף אכן הועבר. חשיפת ספורט1: קונטה טוען כי יגיע לארץ, אך ידרוש כספי הביטוח: "שוקל לעבור בקיץ כשחקן חופשי"

(גודל טקסט)

מבוי סתום? כבר לא. בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מתקרבות לסגירת החוב עבור עסקת מיכאל אוחנה ודוד קלטינס. בשבוע שעבר, כך מתברר, העביר משה חוגג חלק מהסכום לקופת מחזיקת הגביע. בבאר שבע אישרו כי הכסף אכן הועבר אליהם במסגרת ההסדר החדש. למעשה, זה היה התשלום הלפני אחרון בעסקה, כך שלפי אנשי בית"ר נותרו עוד מאות אלפי שקלים שישולמו בחודש הבא ובכך תיסגר הסאגה שהחלה ביוני 2019.

בחודש יולי האחרון פרסמנו כי הצדדים הגיעו לסיכום לפיו בית"ר תשלם 4.75 מיליון שקל עבור השניים עד סוף החודש, אלא שאז הכספים התעכבו. בעקבות כך, הצדדים הגיעו לסיכום כי החוב יתחלק למספר תשלומים ובחודש אוגוסט הייתה אמורה בית"ר להעביר חלק נכבד מהסכום. לאור תקופת הקורונה, באר שבע הסכימה לחלק את התשלום וכעת הועבר התשלום הלפני אחרון בעסקה.

הנושא של אוחנה וקלטינס לא פשוט עבור שתי הקבוצות. אוחנה לא שיחק מאז באופן סדיר בעקבות פציעות, האחרונה שבהן, קרע ברצועה הצולבת, השביתה אותו למשך רוב העונה שעברה. בתחילת העונה הנוכחית הוא שוב נפצע, אבל לאחרונה הוא מגלה סימני התאוששות, כשהשבוע הוא אף ערך אימונים מלאים וההערכה היא שיהיה כשיר למשחק הקרוב. לגבי קלטינס, מעמדו בבירת הנגב עדיין לא מובטח ואם יגיע קשר אחורי לא בטוח שיישאר.

דוד קלטינס | דני מרון

בנושא אחר: במועדון עדיין מנסים להביא שחקן כנף. נושא מתן חוזז נבדק מול מכבי תל אביב ואם איילון אלמוג ישוחרר, בית"ר תנסה לצרף אותו. בנושא דיוגו ורדסקה עדיין לא נמצא פתרון. הבלם רוצה לחזור לסגל וביקש זאת מאנשי בית"ר, בעוד שחוגג מתעקש לנסות להעבירו לקבוצה אחרת. מתאוסיניו לא יחזור בימים הקרובים לארץ. רק לאחר שיציג בפני בית"ר שתי בדיקות שליליות לקורונה ישוב לארץ וייתכן שלא יוכל לחזור להתאמן באופן מיידי.

ומה בנוגע לקונטה? כפי שפורסם כאן לראשונה, השחקן ביקש לעזוב את בית"ר ירושלים. בית"ר מעוניינת לקבל תמורה עבורו ולכן השחקן בוחן אופציה אחרת – חתימה לאחר סיום המשפט בא.א.ק אתונה, כשהמעבר יושלם בקיץ. בסביבתו של השחקן טענו אתמול שהוא אכן מתכוון להגיע לארץ לאחר המשפט, אך טוען כי בית"ר חייבת לו כספים לאחר שקיזזה מחשבונו 200 אלף שקל במסגרת פרשת הביטוח שנחשפה באתר. קונטה עצמו סיפר כי הוא שוקל "לעבור בקיץ כשחקן חופשי", בין אם לא.א.ק אתונה או לכל יעד אחר.

אנטואן קונטה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי