למרות דברי חוגג: בית"ר נערכת לשחרור זרים. ורדסקה ביקש להישאר

דיוגו ורדסקה | מאור אלקסלסי

הבעלים לוחץ לשחרר את הפורטוגלי וקונטה, המאמנים לא סגורים על השארת מתאוסיניו. ברדה החמיא באסיפה: "פעם שיחקתם לרוחב". הוועדה אישרה ארכה של 21 יום לבן ח'ליפה להעביר את המסמכים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כמעט שבועיים חלפו מאז המשחק האחרון של בית"ר ירושלים, ה-0:4 הגדול על הפועל חדרה, והבוקר (שלישי) עדיין לא ברור האם הליגה תתחדש. למרות זאת, במועדון ממשיכים להתנהל כרגיל עד ההחלטה ואתמול נערכה אסיפה ראשונה מאז המשחק מול חדרה, בה דיבר המאמן שי ברדה עם השחקנים. "עשיתם בדיוק מה שציפינו מכם – חטפתם כדורים, פס ראשון קדימה. פעם היינו משחקים אחורה, לרוחב, עכשיו בית"ר משחקת קדימה. הדבר הזה מייצר מצבים", אמר.

לגבי עסקת השייח' בן ח'ליפה – הבוקר הוועדה הודיעה לבית"ר כי היא קיבלה ארכה של 21 יום להעביר את המסמכים הנותרים להשלמת העסקה. המסמכים הנדרשים הם אישור היעדר רישום פלילי וכן מסמכים חדשים בנוגעים למקורות המימון של השייח' (האג"ח בונצואלה אינן סחירות, אך בימים האחרונים פסלה הוועדה גם השכירות עבור הנכסים שלו בלבנון בטענה שאינם יכולים לשמש כבטוחה בגלל התשואה הנמוכה שלהם).

בינתיים, הבעלים משה חוגג יודע שהוא צריך להיות ממוקד מבחינת שחקני הרכש שלו. משיחה שנערכה בעניין עולה כי הוחלט לצרף שחקן כנף, כשמלבד מתן חוזז, חוגג בדק גם את אופציית אילון אלמוג, שלא ברור האם ישוחרר ממכבי תל אביב. התלבטות נוספת של הצוות קשורה לעמדת המגן השמאלי. כזכור, על פי התכנית המקורית, אורן ביטון היה אמור לעזוב ומתן בלטקסה הוזכר כמועמד להגיע. בעקבות ההחלטה לצמצם את הרכש, עדיין לא ברור האם התכנית הזאת תצא לפועל. יחד עם זאת, בבית"ר אישרו כי בדקו את האפשרות להעביר אותו לבית וגן.

מתן בלטקסה | Eric Alonso/Getty Images

ומה עם מצבת הזרים? בשבוע שעבר פורסם כאן כי אנטואן קונטה צפוי לעזוב את הקבוצה כשסוכנו בודק עבורו אופציות בצרפת וביוון, ואילו מתאוסיניו עשוי לצאת להשאלה. חוגג מעריך מאוד את הקשר הברזילאי, אבל במצב הנוכחי, כאשר הוא לא שיחק תקופה ארוכה, לא בטוח שיוכל לתרום לקבוצה ולכן השיקול יהיה מקצועי. "נדע את זה רק כשיגיע לכאן. בינתיים מדברים עליו בלי סוף, אבל חוץ מכמה דקות של תרגול טקטי, אף אחד לא יודע אם הוא שחקן ברמה גבוהה", אמרו בבית"ר.

בנוגע לקונטה, על פי מקורבים לעסקה – א.א.ק אתונה רצינית יותר מאולימפיאקוס לגביו, כשליוואי גרסיה המליץ למועדון על חברו לקבוצה לשעבר. למרות דבריו של חוגג, לפיהם הוא לא יוכל להביא זרים עד שאחרים יעזבו, המטרה בשיחות פנימיות נותרה לשחרר 2-3 מהם, כולל דיוגו ורדסקה. לבלם יוצע לעזוב תמורת פיצוי, אך האחרון דורש בינתיים את מלוא החוזה שלו בקבוצה או להחזיר אותו לסגל. בשיחות עם סוכני שחקנים, הם התבקשו למצוא בינתיים שחקן התקפה זר, אך הדבר תלוי בתקציב ובמספר השחקנים שישוחרר, כך שעדיין לא ברור האם חוגג יאשר כל החתמה לצוות שלו.

הפוסט של עידן ורד אמש, בנוגע לחזרת הכדורגל, יצר הד סביבו. באימון אתמול שוחחו השחקנים עם ורד על הנושא, לאחר שהעלה פוסט בנושא בשבוע שעבר, וחלקם קרא להצטרף אליו למאבק ברשת החברתית, במטרה להפעיל לחץ לקראת ישיבת הממשלה היום. בינתיים, שחקנים בקבוצה הגיבו לאפשרות שטל בן חיים יעזוב את הקבוצה ואמרו: "אייל ברקוביץ' יכול לרצות אותו, טל הוא דמות לחיקוי וחלק מאיתנו. הוא צריך להישאר כאן לפחות עד סוף העונה".

אנטואן קונטה | דני מרון

בתוך כך, המשטרה אישרה הבוקר כי חשוד בן 19 מגבעת זאב הואשם בריסוס כתובות הגרפיטי נגד משה חוגג ובית"ר ירושלים ועל כן הורחק ממגרשי הכדורגל עד ה-30.9.2021.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי