הכדורגל הישראלי חוזר: נחשו את תוצאות המחזור בליגת העל

הפועל ת"א תנסה להתקרב לחוף מבטחים נגד הפועל חיפה, בית"ר תצא לק"ש, מכבי חיפה תארח את סכנין מוכת הקורונה ומכבי ת"א תתמודד נגד נתניה בסוג של "דרבי הולנדי". הצביעו: איזו קבוצה תנצח ומי יצטיין במחזור?

(גודל טקסט)

היום (שבת) הכדורגל הישראלי שוב חוזר אלינו ורק נותר לנו לקוות שזו הייתה הפעם האחרונה שליגת העל תיעצר בשל נגיף הקורונה ומעתה יחלו ליישם את התוכניות החזרה למגרשים של מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל. אבל בשלב זה נותר לנו רק להעריך מחדש את שובן של הקבוצות שאנחנו כל כך האוהבים לקראת פתיחתו של מחזור משחקים מרתק במיוחד.

למעשה המחזור ה-16 ייצא לדרך כבר ב-14:45 (שידור ישיר בספורט4) באצטדיון בלומפילד, שם תארח הפועל ת"א המתחדש את הפועל חיפה, במטרה להמשיך במסע ההישרדות. מאוחר יותר שתי המפתיעות של העונה מכבי פתח תקווה ומ.ס. אשדוד, ייפגשו במושבה (17:30), בית"ר ירושלים שדרסה את חדרה לפני הפגרה תצא לקריית שמונה (18:30 שידור ישיר בספורט3), מכבי חיפה המוליכה תארח את בני סכנין מוכת הקורונה (19:55, שידור ישיר בספורט4), ובמשחק המרכזי של המחזור מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה לסוג של "דרבי הולנדי" בין פטריק ואן לוון לריימונד אטוולנד (20:45).

גם בהמשך השבוע מצפים לנו משחקנים מעניינים לא פחות. ביום ראשון (19:00) אלישע לוי יתארח לראשונה העונה אצל האקסית בני יהודה, הפעם כמאמן הפועל כפר סבא ולמחרת הפועל באר שבע תחזור לאצטדיון טרנר ותפגוש הפועל חדרה (20:00, שידור ישיר בספורט1). חושבים שאתם יודעים מה יהיו תוצאות המחזור ומי יבלוט מעל כולם? נסו את מזלכם והצביעו בסקרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי