ורד: "נהיה בטופ 4. כשאני בעמדה שלי, אני עושה את המספרים"

קפטן בית"ר אחרי ה-0:2 על ק"ש: "הסוד שלנו - כל שחקן רץ 11 ק"מ ועושה הגנה. ניראה יותר טוב נגד הפועל ת"א". ברדה: "עלי מוחמד נהנה. מצדיע לשחקנים על הרצון, האיכות תשתפר". קוסטיקה: "היו לנו יותר מצבים"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים חזרה הערב (שבת) מהפגרה בליגת העל עם ניצחון משכנע וחשוב, 0:2 על קריית שמונה משערים של עלי מוחמד וירדן שועה. הקבוצה מהבירה סגרה מחזור שני רצוף שבו היא משיגה שלוש נקודות וצימקה את הפער מיריבתה הערב לנקודה אחת, כשהיא מקווה להמשיך להתקדם לעבר החלק העליון של הטבלה. על שמחת הניצחון העיבה הבשורה ששחקן הקבוצה רועי פדידה נמצא חיובי לקורונה, כאשר גם לגבי מיכאל אוחנה קיים חשש מסוים ובבית"ר יחכו לתוצאות הבדיקות שיתקבלו מחר.

צפו בתגובות ל-0:2 על בית"ר בק"ש

אחד ממאמני המנצחת, שי ברדה, סיכם את המשחק: "ראינו ניצחון, ראינו קבוצה שמאוד רוצה. על איכות הכדורגל אנחנו ניתן את התירוץ של שבועיים מחוץ לפעילות, גם את זה נשפר. היה המון רצון של השחקנים ואני מצדיע להם".

רועי פדידה חיובי לקורונה: "זה הכדורגל. אני מאחל החלמה מהירה לרועי פדידה, אני מקווה שהוא ירגיש טוב ושהתוצאות של כולנו ייצאו שליליות מחר. ושנעבור כבר את המגפה הנוראית הזו, זה נוגע בכל הספורט ואני מקווה שהכל יהיה בסדר".

הרצון שם, האיכות תשתפר. שחקני בית"ר חוגגים | דני מרון

שינוי העמדה היטיב עם עלי מוחמד: "עלי נהנה וצריכים מדי פעם בכדורגל להרגיע את השחקנים. החלפנו לו עמדה, הוא עשה את התפקיד שלו בצורה טובה. אני לא יודע אם אי פעם בקריירה הוא הבקיע גול בראש, אז הנה גם זה קורה. הכי חשוב היה הרצון הבלתי נגמר של השחקנים, עידן ורד עושה גליץ' בדקה 84 ומראה כקפטן לשחקנים איך באים בגישה חיובית למשחק. האיכות תצטרך להשתפר ואני מקווה שנעשה את זה במשחק ביום שלישי".

אם תתחבר, לאן בית"ר יכולה להגיע: "זו לא תקופה רגילה, אנחנו אחרי שני ניצחונות ומחר יש בדיקות קורונה. אם נצא שליליים כל הסגל יהיה לרשותנו, השנה בכל משחק אתה מאבד שחקנים. צריך להיות עם סגל מספיק רחב ולהגדיר מטרות כרגע זה לא רלוונטי. מקווה שביום שלישי ניקח נקודות ואז נהיה יותר חכמים, זו עונה מוזרה".

חיזוק בחלון ההעברות: "זה הרצון של כולם, של מושיקו, של אלי ושל הצוות. אנחנו צריכים סגל יותר רחב, הקבוצה צריכה להתחזק ואני אומר את זה גם אחרי שני ניצחונות, אין את מי לשכנע כי כולם מסכימים איתי. אני מקווה שזה יקרה בקרוב".

עידן ורד. יורד גם לגליץ' כשצריך | דני מרון

הקפטן עידן ורד, שבישל את השער השני לירדן שועה, התייחס לתצוגה של בית"ר: "באנו למגרש מאוד קשה ורצינו לתת את ה-100% שלנו, אני חושב שכל אחד עשה את זה ואנחנו מאוד שמחים".

השיפור ביכולת שלו: "כשאני משחק בעמדה שלי, בצד ימין כמו כל החיים, אני מרגיש טוב ועושה גם את המספרים שלי. אני מאוד שלם עם הדרך שלי וגם הגולים יגיעו. זה פחות חשוב, אנחנו רק בחודש ינואר והדבר הכי חשוב הוא שנהיה למעלה וכאשר יהיה קהל, שהם ייראו אותנו כמו שהם אוהבים".

האם בית"ר תהיה בטופ 4: "כן, גם אחרי חודש לא טוב אמרתי את זה. יש לנו סגל טוב, צמד מאמנים טוב מאוד. הייתה טיפה בעיה בגישה, כל הזמן אמרו על האיכות אבל זה בא רק אחרי שכל שחקן רץ 11 ק"מ ועושה הגנה. זה הסוד שלנו. אנחנו ניראה יותר טוב ביום שלישי, אין במה יותר טובה מאשר נגד הפועל תל אביב".

ורד ושועה חוגגים. ניצחון יפה לבית"ר | דני מרון

בצד המפסיד, עוזר נמרוד קוסטיקה, שהחליף את קובי רפואה המושעה על הקווים, אמר: "מה שלא עבד זה ניצול המצבים. אם אני מסתכל לאורך כל המשחק, בית"ר היה לה שני מצבים ולנו ארבעה. זה בעצם ההבדל, חשבנו שהפגרה תעזור לנו והיא בעצם פגעה".

מה עובר על לוסיו והחלוצים: "זה לא לוסיו ספציפית, אלא כל ההתקפה. יש לנו בעיה בפס האחרון, עובדים על זה באימונים ובמשחק קבלת ההחלטות לא מספיק טובה ולכן גם לא כובשים מספיק שערים".

האם מרגישים שהסגל מספיק: "אני חושב שזו שאלה שצריך להפנות לקובי ולאיזי שרצקי, הלפטופ שלי פתוח 24 שעות ובמידה שיחליטו להביא זר, נעשה את זה. אבל ההחלטה לא שלי".

סכנה מפני מומנטום שלילי: "אני בטוח שלא נגיע לזה, יש משחק ביום חמישי ואין לנו הרבה זמן להתאבל על ההפסד. נסתכל קדימה, יש בחמישי חדרה, ביום ראשון הפועל תל אביב ואני מאמין שנבוא אחרת לשני המשחקים האלה".

הקפטן עידן נחמיאס הוסיף: "דווקא היום נתתי משחק מהחלשים שלי העונה. אני לא מתעסק בעצמי אבל, היה יום שחור וצריך לעבור אותו. הרגשתי שהגענו להמון מצבים ולא נכנס לנו הכדור. גם מבחינה הגנתית היינו רחוקים, לא חזקים כמו הדברים שהביאו אותנו למקום שאנחנו נמצאים בו. חבל לחזור ככה מפגרה כי יש לנו מטרות ברורות מאוד שאנחנו רוצים לעמוד בהן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי